کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش:

دفاع مقدس دانشگاهی است که همه در آن درس آزادگی فرا گرفتند

تفتان ما , 7 مهر 1392 ساعت 12:28

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت : ما از دفاع مقدس درس شجاعت ، ایمان بخدا ، اراده ی قوی ، روحیه ایثار و شهادت گرفتیم .


به گزارش عصر هامون، قاسم کوچکزایی درخصوص هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته به همه ی دلاورمردان ، اظهار داشت : رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی ما به دست بیگانگان بیفتد .

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که امروز جنگ جنگ و نبرد ما با دشمنان سخت تر از قبل شده است ، تصریح کرد : جنگ امروز ما بدون مرز ، بی صدا که نامشخص در اعماق زندگی جای باز کرده است می باشد . اسلحه ما در جنگ نرم همان اسلحه ای است که در جنگ فیزیکی و رو در رو بیشترین کاربرد را داشته است همان قدرتی که توانست ما را در برابر پنجاه کشور پیشرفته موفق و پیروز کند همان روزی که نه ادوات جنگ داشتیم و نه اموزش دیده بودیم موفق و پیروز شدیم .

وی از دوران هشت سال دفاع مقدس بعنوان دوران طلایی و بسیار ارزشی در نشان دادن وحدت ، اتحاد و یکپارچگی یاد کرد و بیان کرد : دوران هشت سال جنگ تحممیلی تضمین کننده آینده درخشان و سرشار از موفقیت ملت ایران شد چرا که ملت ایران پس از جنگ در یک رسالت بزرگ و سنگین در حوزه های عمرانی ، آبادانی ، سازنئدگی و نیز پیشرفت کشور قدم های عظیمی برداشته و با مقاومت و ایستادگی خود در سه دهه قبل دشمنان را به زانو در آورده است .

قاسم کوچکزایی خاطرنشان کرد : ما از دفاع مقدس درس شجاعت ، ایمان بخدا ، اراده ی قوی ، روحیه ایثار و شهادت گرفتیم .

وی یادآور شد : مهمترین درس از دفاع مقدس این است که فتنه گران داخلی همیشه زمینه ساز تجاوز دشمنان و بیگانگان خارجی هستند .

این مسئول در پایان اظهار داشت : رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از بدن های خود بعنوان سدی برای دشمنان سخاتند و در خط جبهه و خط مقدم جنگ به درجه رفیع شهادت نائل شدند و حسرت یک وجب خاک میهن اسلامی را به دل دشمنان اسلام گذاشتند .
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 42599

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/42599/دفاع-مقدس-دانشگاهی-همه-درس-آزادگی-فرا-گرفتند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir