کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کمیته امداد کنارک؛

دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد کنارک کمک شهریه یک میلیون تومانی دریافت می کنند

طلوع کنارک , 17 مهر 1392 ساعت 9:19

همایش ستاد زکات شهرستان کنارک با حضور جمعی از مسئولین،شوراها،معتمدین،ریش سفیدان و سران طوایف در زرآباد برگزار گردید.


به گزارش عصر هامون، ششمین گردهمایی معتمدین،ریش سفیدان،سران طوایف و شوراها با موضوع زکات و با حضور جمعی از مسئولین درسالن بخشداری زرآباد برگزار گردید.
مدیر کمیته امداد کنارک گفت: در بحث کمک رسانی به زلزله زدگان بوشهر و زلزله سراوان و نیز در رفع مشکلات مدارس منطقه، مردم خیر و نیکوکار زرآباد همواره نمونه بوده و در هرجایی از کشور که اتفاق ناگواری افتاده است، این مردم همیشه سعی کرده اند به یاری هم نوعان خود بشتابند.
علی شهرکی اظهار داشت: مردم زرآباد نه تنها در سطح شهرستان و استان بلکه در سطح کشور از جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده و امروز خیرین بخش زرآباد افتخار انقلاب اسلامی ایران هستند.
وی ادامه داد: بهترین منبع برای کاهش آسیب های اجتماعی، پرداخت به موقع زکات است.
شهرکی عنوان کرد: به طور قطع و یقین امنیت اجتماعی در سایه پرداخت زکات به افراد نیازمند و کمیته امداد امام خمینی (ره) تحقق می یابد.
وی بیان کرد: کمیته امداد شهرستان کنارک خدمات بسیار ارزنده ای را در بخش زرآباد ارائه کرده است به طوری که خانواده های بی بضاعت اکنون تحت پوشش کمیته امداد قرار داشته و این یک امتیاز بسیار خوب برای مردم بخش زرآباد محسوب می شود.
شهرکی یادآور شد: هم چنین امسال کمیته امداد شهرستان به دانشجویان تحت پوشش این نهاد مقدس، مبلغ یک میلیون تومان بدون سود، کمک خواهد کرد.
گفتنی است: در پایان این مراسم، از طرف کمیته امداد شهرستان کنارک و بخشداری زرآباد از خیرین و نیکوکاران بخش با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.
برای دیدن تصاویر این همایش اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 43080

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/43080/دانشجویان-تحت-پوشش-کمیته-امداد-کنارک-کمک-شهریه-یک-میلیون-تومانی-دریافت-می-کنند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir