کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار خاش؛

خیرین مدرسه ساز روح انفاق را در جامعه متجلی کرده اند

تفتان ما , 25 مهر 1392 ساعت 9:24

فرماندار خاش گفت: نیت خیر انسان در انجام هر کاری و رضایت پروردگار همیشه ماندگار می باشد و تلاش انسان برای خدمت به خدا از طریق خدمت به خلق صورت می‌گیرد.


به گزارش عصر هامون، علیرضا شهرکی در جلسه ی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان خاش که در دفتر مدیریت آموزش و پرورش خاش برگزار گردید، اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز روح انفاق در کنار توحید را در جامعه متجلی کرده اند.
وی ادامه داد: تا هنگامی که بنا پا برجا و دانش آموزان در آن تحصیل و دانش آموختگان آن در جهت پیشبرد اهداف کشور گام بر می دارند، ثواب آن به حساب بانی گذاشته می شود.
وی بیان کرد: نیت خیر انسان در انجام هر کاری و رضایت پروردگار همیشه ماندگار می باشد و تلاش انسان برای خدمت به خدا از طریق خدمت به خلق صورت می‌گیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: تلاش در ایجاد مدرسه و فضاهای آموزشی از اقدامات حسنه و ماندگاری است که در دین مبین اسلام بدان سفارش شده است.
در ادامه این جلسه قاسم کوچکزایی رئیس اداره آموزش و پرورش خاش اظهار داشت: دانش آموزان بعنوان آینده سازان انقلاب اسلامی می باشند.
وی ادامه داد: نقش و مشارکت خیرین مدرسه ساز و انجمن اولیا و مربیان در ارتقاء بنیه علمی و گسترش تعالیم اسلامی موثر می باشد.
وی تصریح کرد: امروز عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون تلاش های خستگی ناپذیر مختص و متهد در عرصه فناوری هسته ای و فنون پیشرفته نظامی است.
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: نیت خیر انسان در انجام هر کاری و رضایت پروردگار همیشه ماندگار می باشد و تلاش انسان برای خدمت به خدا از طریق خدمت به خلق صورت می‌گیرد.
همچنین در پایان این جلسه مصوب شد: در مورد طرح ترافیک و مشکلات که از جابجایی دبستان شیخ مفید و ایجاد سرعت گیر در محدوده های که مدارس پرجمعیت هستند همکاری گردد و همچنین مصوب گردید زمین اهدایی توسط ورثه مرحوم سیدعلی اسلامی تصمیم گرفته شد که به فروش برسد و مدرسه ی نیمه کاره ی دیگری که در حال ساخت است تکمیل و به نام آن مرحوم نامگذاری گردد.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 43445

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/43445/خیرین-مدرسه-ساز-روح-انفاق-جامعه-متجلی-کرده-اند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir