کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) خاش؛

مجتمع های خوابگاهی کمیته امداد، مرکز خودباوری نظام مقدس جمهوری اسلامی است

تفتان ما , 27 مهر 1392 ساعت 12:21

رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) خاش گفت : تمام نتایج علم که به‌دست می‌آورید برای این است که ما معرفتمان را نسبت به خدا بالا ببریم و اگر این را انجام دادیم هیچ مشکلی در زندگی نداریم.


به گزارش عصر هامون، منصور ایرندگانی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی ( ره ) که در مجتمع دانش آموزان کمیته امداد خاش برگزار گردید ، اظهار داشت: سعی کنید تا درس را در سایه لطف و عنایت خداوند متعال بخوانید و همیشه دغدغه ادامه تحصیل در دانشگاههای شاخص کشور را داشتهباشید تا بتوانید انسانی مفید و مثمر ثمر برای ایران اسلامی باشیم و خدای نکرده مصداق آیه ی شریفه ی ” ویل للمطففین ” نباشیم.
وی خطاب به دانش‌آموزان ادامه داد: تمام نتایج علم که به‌دست می‌آورید برای این است که ما معرفتمان را نسبت به خدا بالا ببریم و اگر این را انجام دادیم هیچ مشکلی در زندگی نداریم.
این مسئول بیان کرد: مجتمع های خوابگاهی کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز خودباوری نظام مقدس جمهوری اسلامی است به طوری که نخبگان تحت پوشش این نهاد در سطح کشور شناخته شده و خدمات ارزنده ای برای اعتلای اهداف این نهاد مقدس داشته اند.
ایرندگانی در پایان اظهار داشت: نتیجه تغذیه جسمانی و روحانی توأم دانش آموزان در مجتمع های فرهنگی و تربیتی، ادب و علم آموزی و درخشش در بالاترین سطح علمی و تربیتی است.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 43542

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/43542/مجتمع-های-خوابگاهی-کمیته-امداد-مرکز-خودباوری-نظام-مقدس-جمهوری-اسلامی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir