کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

طلوع کنارک , 28 مهر 1392 ساعت 11:56

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار با یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش عصر هامون، در این دیدار حامد علی مبارکی در خصوص موضوعات مختلفی مانند حمایت از سرمایه گذاران بومی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با نماینده مردم گفت و گو نمود.
در این نشست مبارکی پیرامون تعامل هر چه بیشتر در زمینه های مشترک بحث و تبادل نظر نموده و به تشریح فرصت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف پرداخت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری _ صنعتی چابهار در ادامه خواستار فراهم شدن بسترهای قانونی برای اجرایی شدن طرح های توسعه ای در دست اقدام و همکاری متقابل با مسئولین گردید.
نماینده مردم چابهار، کنارک ،نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار انتصاب حامد علی مبارکی به عنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری _ صنعتی چابهار را نقطه عطفی در تاریخ این سازمان دانست و با اشاره به دانش، تخصص و تجربیات ارزشمند مبارکی با بیان دغدغه های مردم، خواهان همکاری و رفع مشکلات آنها شد.
یعقوب جدگال در پایان آرزوی توفیق و موفقیت برای مدیرعامل جدید و سازمان در جهت اعتلاء جایگاه مردم و رفع مشکلات را از خداوند متعال خواستار شد.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 43587

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/43587/مدیرعامل-سازمان-منطقه-آزاد-چابهار-نماینده-مردم-این-شهرستان-مجلس-شورای-اسلامی-دیدار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir