کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار زرآباد خبر داد؛

توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم زر آباد

طلوع کنارک , 30 مهر 1392 ساعت 11:10

بخشدار زرآباد درحاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش این بخش گفت: توزیع تجهیزات، لوازم التحریر، کیف و کفش، مانتو و غیره از طریق کمیته امداد در سطح مدارس زرآباد،گامی در زمینه محرومیت زدایی در روستاها بوده است.


به گزارش عصر هامون، دومین جلسه شورای آموزش و پرورش بخش زرآباد،همزمان با گردهمایی مدیران مجتمع ها،شوراها و مسئولان آموزش و پرورش زرآباد و شهرستان کنارک در محل سالن جلسات بخشداری زرآباد برگزار شد.
مجتبی شجاعی اظهار داشت: همه اعم از معتمد، فرهنگی، اولیا دانش آموز، مدیر آموزش و پرورش و همه و همه باید دست به دست هم دهند تا در یک فضای تعاملی و با هم افزایی و کمک برای تحول آموزشی بتوانند وظیفه خود را نسبت به دانش آموزان و آموزش و پرورش ادا کنند.
بخشدار زرآباد به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اجرای بند به بند این سند به مثابه نقشه راهی برای نیل به اهداف و آرمان های نظام تعلیم و تربیت در بخش آموزش و احیای ارزش های اخلاقی و دینی است.
وی بیان کرد: سند تحول بنیادین می تواند مبنای حرکت باشد و باید همه فرهنگیان با آگاهی نسبت به محتوای این سند به سمت نیل به اهداف آن حرکت کنند.
بخشدار زرآباد تصریح کرد: به یاری خداوند در چند سال اخیر، اقدامات خوبی در زمینه توسعه کیفی و کمی آموزش و پرورش در زرآباد انجام شده است.
شجاعی با تشکر از مسئول نمایندگی آموزش و پرورش زرآباد و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و استان به سبب تعامل شفاف و همکاری در خصوص رشد کیفیت آموزشی در بخش زرآباد گفت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان یک سری تجهیزاتی را به نمایندگی زرآباد اختصاص داده است که مقداری از آنها ارسال و باقی نیز خواهد رسید.
بخشدار زرآباد با اعلام آمادگی کمک رسانی بخشداری در زمینه آموزشی گفت: از ائمه جمعه و جماعات و معتمدین و شوراهای اسلامی انتظار می رود، همانند گذشته، یاریگر آموزش و پرورش در این منطقه باشند.
مجتبی شجاعی یادآور شد: از ابتدای امسال مقداری تجهیزات، لوازم التحریر، کیف و کفش، مانتو و غیره به میزان قابل توجهی از طریق کمیته امداد در سطح مدارس زرآباد توزیع شده است که این امر گامی در زمینه محرومیت زدایی در روستاها بوده است.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 43668

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/43668/توزیع-لوازم-التحریر-بین-دانش-آموزان-محروم-زر-آباد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir