کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون شهرداری خاش؛

عملکرد مطلوب، اعتماد شهروندان را به همراه دارد

تفتان ما , 6 آبان 1392 ساعت 10:53

معاون شهرداری خاش گفت: اطلاع رسانی به موقع و مناسب مردم در خصوص پرداخت به موقع عوارض و نیز تشویق و ترغیب در جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف تجاری، فرهنگی و ... به پیشرفت و توسعه شهر می انجامد.


به گزارش عصر هامون، عبدالوحید هاشمزهی با بیان مطلب که عملکرد مطلوب همیشه اعتماد شهروندان را به همراه دارد ، اظهار داشت : پیشرفت پروژه های در حال انجام شهرستان خاش به ویزه در حوزه عمران ، سبب شده است تا نتیجه عملکرد شهرداری مطلوب و بازتاب مناسبی را بین شهروندان به همراه آورد.

وی ادامه داد : اطلاع رسانی به موقع و مناسب مردم در خصوص پرداخت به موقع عوارض و نیز تشویق و ترغیب در جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف تجاری ، فرهنگی و … به پیشرفت و توسعه شهر می انجامد.

این مسئول با اشاره به رکود فعلی ساخت و ساز در شهر ستان خاش ساخت و سازهای غیر قانونی را مهمترین دغدغه شهرداری خاش در تامین منابع درامدی هزینه های عمرانی و جاری که موجب رفاه حال شهروندان دانست .

معاون شهرداری خاش در پایان تصریح کرد :‌ برنامه ریزی در خصوص تحصیل در آمد و وصول مطالبات معوقه شهرداری امری ضروری است که در این راستا با تشکیل جلسات مکرر کمیته درامدی در خصوص تحقق آیتم های تامین درامد و مطالبات گام های خوبی با همگرایی تمامی مسئولین در این حوزه برداشته است.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 43883

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/43883/عملکرد-مطلوب-اعتماد-شهروندان-همراه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir