کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان؛

13 آبان روز ملی مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است

زاهدانه , 12 آبان 1392 ساعت 20:58

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی است و همه مردم ایران در این روز در صحنه حاضر خواهند شد.


به گزارش عصر هامون، حجت‌الاسلام عباس دانشی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردمی اهم از شیعه و سنی در سراسر استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در این مراسم مردم خشم و نفرت خود را نسبت به استکبار جهانی به نمایش می گذارند و پیروی خود را از آرمانهای انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبرکبیر انقلاب اسلامی را به جهانیان نمایش می دهند و با آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی دوباره تجدید میثاق می کنند.
حجت‌الاسلام دانشی افزود: در شهرستان زاهدان تجمع مردم بویژه جوانان و دانش آموزان ساعت ۹ صبح در میدان آزادی شهرستان زاهدان خواهد بود.
وی تصریح کرد: در این آئین علاوه بر اجرای سرودهای حماسی و قرائت بیانیه های دانش آموزان و دانشجویان ، دکتر نائینی رئیس دانشکده فرهنگی اجتماعی دانشگاه امام حسین (ع) و همچنین رئیس ستاد برگزاری مراسم ۹ دی سخنرانی خواهد کرد.
وی ادامه داد: بعد از ظهر روز ۱۳ آبان با همکاری معاونت دانشگاه سیستان و بلوچستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان نشست سیاسی با حضور دکتر نائینی و قشر دانشجو در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 44049

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/44049/13-آبان-روز-ملی-مبارزه-ملت-ایران-استکبار-جهانی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir