تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
مراسم یادواره شهدای مرزبانی هنگ مرزی سراوان در خاش با حضور مسئولین شهرستان ، نیروهای نظامی و انتشامی ، ریش سفیدان و بزرگان طوایف در حسینیه صاحب الزمان ( عج )‌خاش برگزار گردید .
شهدا حیات و امنیت را به کشور هدیه دادند
شهدا حیات و امنیت را به کشور هدیه دادند
به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام علی قاسمی مسئول عقیدتی سیاسی پادگان ۰۸ خاش در این مراسم ضمن محکوم کردن این اقدام کوردلان ، اظهار داشت: رشادت، شهامت و افتخار آفرینی شهدای والا مقام الگوی بسیار خوبی برای نسل امروز است.
این مسئول تصریح کرد: یادواره شهدا در حقیقت تجلیل و ترویج فرهنگ ارزش‌ها در جامعه است جانبازان و شهدا یادآور پیروزی اندیشه دینی بر تفکر جدایی دین از سیاست هستند.
در ادامه این مراسم مولوی حافظ شهنوازی امام جمعه اهل تسنن خاش ضمن محکوم کردن این اقدام ، امنیت، آرامش و استقلال میهن اسلامی را مرهون خون پاک شهدای والامقام و رشادت های ایثارگران عزیز عنوان کرد و اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم به پاس قدر شناسی این نعمات و از خودگذشتگی های شهداء و ایثارگران، راهشان را ادامه بدهیم زیرا به برکت خون شهدا امروز در جهان دارای عزت و سربلندی هستیم.
وی با بیان اینکه شهدا، نام‌آوران تاریخ بشریت هستند، یادآور شد: برهمین اساس شهدا با جان‌فشانی در راه خدا بزرگ‌ترین پیام آزادی را در تاریخ بشریت ثبت کردند.
وی خاطرنشان کرد: شهدا حیات و امنیت را به کشور هدیه دادند و تجلیل از آنها وظیفه هر ایرانی است.
این مسئول در پایان با بیان اینکه شهدای ما آگاهانه راه خود را انتخاب کردند، بیان کرد: ما نیز باید آگاهانه همچون شهدا در استحکام انقلاب اسلامی ایران و تحقق آرمان شهدا تلاش کنیم.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdcc0sq0.2bq0x8laa2.html
منبع : تفتان ما
نام شما
آدرس ايميل شما