تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۲
مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد؛

آماده باش آتش نشانی زاهدان در ایام محرم

مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از آماده باش آتش نشانی زاهدان در ایام محرم خبر داد.
آماده باش آتش نشانی زاهدان در ایام محرم
آماده باش آتش نشانی زاهدان در ایام محرم
فرهاد فراهی در گفتگو با عصر هامون از آماده باش كامل ماموران آتش‌نشاني در ۱۰ روز اول محرم خبر داد و گفت: به خصوص در مكان‌هاي مذهبي پر تردد تعداد ماموران بيشتري مستقر مي‌كنيم، تا در صورت بروز حادثه مشكل را به سرعت برطرف كنند.
وی اظهار داشت: جهت ايمن كردن تكايا، حسينيه‌ها و مساجد براي برگزاري مراسم سوگواري در ايام محرم پرسنل آتش نشانی به صورت شبانه روز در حوزه ایستگاه اتش نشانی خود از مساجد و حسینیه ها بازدید می کنند.
فراهی ادامه داد: سازمان آتش نشانی علاوه بر سرکشی و بازدید از اکثر اماکن مذهبی و تامین نیازمندی‌های اولیه آنان برای مقابله با هر نوع حادثه احتمالی، توصیه‌های ایمنی را با ارائه بروشور در خصوص نکات ایمنی برای تامین سلامت شهروندان عزادار دارد توجه ویژه به این توصیه‌ها می‌تواند محیط امنی را برای شهروندان فراهم کند تا با آسودگی خاطر به استقبال این ایام سوگواری بروند و با ايمن كردن اماكن مذهبي ميزان حوادث را كاهش دهيم.
وی با بيان اينكه در ايام عزاداي محرم بيشتر مكان‌هاي كه ايجاد مي‌شود به صورت موقت است و با پارچه ساخته مي‌شود افزود: بي احتياطي در اين مكان‌ها باعث حريق‌ مي‌شود و بايد نكات ايمني در اين مكان‌ها به شدت رعايت شود.
مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در خصوص طبخ غذا در حسینیه ها و مساجد بیان کرد: اگر در اين خصوص دقت نشود، ممكن است خسارات جبران ناپذيري را به همراه داشته باشد لذا پرسنل آتش نشانی در این خصوص مساجد و حسینیه ها را راهنمایی می کنند.
وی در خصوص استفاده از بخاري‌ در این اماکن گفت: قبل از استفاده از وسایل گرمازا از استاندارد و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود و چون فضاها بسته و جمعيت هم زياد است لذا باید بیشتر مراقب بود تا کسی دچار حادثه نشود.
فراهی در پایان از کلیه شهروندان خواست که با پرسنل اتش نشانی همکاری لازم را نمایند و با توجه به هشدار های ایمنی از وقوع حوادث جلوگیری کنند.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdce7z8e.jh8epi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما