کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشدار زرآباد خبر داد؛

آغاز عملیات ساخت پنج پروژه بهداشتی درمانی در بخش زرآباد کنارک

طلوع کنارک , 21 آبان 1392 ساعت 9:42

بخشدار زرآباد گفت: با احداث پایگاهای اورژانس جاده ای در محدوده زرآباد هر ۵۰ کیلومتر یک پایگاه استقرار خواهد یافت.


به گزارش عصر هامون، مجتبی شجاعی اظهار داشت: سه پایگاه اورژانس جاده ای در پنج کیلومتری ورودی زرآباد، دوراهی محور زرآباد-بندر شهید رضایی در روستای کلات و در روستای سندسر در حال ساخت است.
وی افزود: همچنین دو خانه بهداشت در روستاهای سندسر و احمد آباد بخش زرآباد نیز در حال ساخت می باشند.
بخشدار زرآباد گفت: عملیات ساخت مرکز بهداشتی و درمانی روستای تنبلان به اتمام رسیده و در مرحله تجهیز توسط مرکز بهداشت شهرستان کنارک می باشد،که امیدواریم تا پایان ماه جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.
شجاعی با اعلام اینکه هم اکنون ۳ ماما و۲ کاردان بهداشت محیط در این بخش مشغول فعالیت می باشند گفت: با شروع به کار این مرکز بهداشت و استقرار پزشک، ماما، تکنسین بهداشت محیط و نیروهای آزمایشگاهی مورد نیاز، مردم این روستا و روستاهای اطراف آن می توانند از خدمات بهداشتی و درمانی بهرمند شوند.
وی با موجود بودن دو مرکز تسهیلات زایمان در زرآباد گفت:یک مرکز تسهیلات زایمان در روستای سورو و دیگری در شهر زرآباد مشغول خدمت رسانی به همشهریان می باشند.
مجتبی شجاعی با اعلام راه اندازی مرکز دندانپزشکی زرآباد تا پایان ماه جاری افزود: مرکز دندانپزشکی زرآباد آماده بهره برداری است و با نصب یونولیت دندانپزشکی تا پایان ماه جاری راه اندازی خواهد شد،همچنین یک دندانپزشک بومی نیز به صورت پاره وقت در مرکز دندانپزشکی زرآباد مستقر خواهد شد.
وی بیان کرد: زرآباد از امکانات آزمایشگاهی، تسهیلات زایمانی، واحدهای مختلف بهداشتی درمانی، درمانگاه و پزشک خصوصی و داروخانه برخوردار است.
شجاعی خاطر نشان کرد: مرکز بهداشت شهرستان کنارک نیز در حال پیگیری مرکز بینایی سنجی در زرآباد می باشد.
وی در پایان با تشکر از کارکنان حوزه بهداشت بخش زرآباد و فرماندار شهرستان کنارک،از عملکرد مناسب دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در توسعه فضاهای بهداشتی درمناطق محروم استان و این بخش تقدیر و تشکر نمود.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 44350

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/44350/آغاز-عملیات-ساخت-پنج-پروژه-بهداشتی-درمانی-بخش-زرآباد-کنارک

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir