کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همایون ارشادی: جشنواره فجر حتی در مقایسه با کشورهای همجوار در سطح پایین‌تری است

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 28 آبان 1392 ساعت 10:21

همایون ارشادی، بازیگر سینما و تلویزیون معتقد است که جشنواره فیلم فجر با توجه به نداشتن ثبات حتی در مقایسه‌ با کشورهای همسایه، در سطح پایین‌تری به لحاظ کیفی قرار دارد.


به گزارش عصر هامون،همایون ارشادی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جشنواره سالهای پیش بد و یا بدون کیفیت نبود اما فکر می‌کنم باز هم جای کار دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از نواقص جشنواره باید برطرف شود اما هنوز هم در برگزاری این مراسم با مشکلات، تغییرات، تحولات و به بیانی دیگر نوعی بی‌ثباتی و نامنظمی روبرو هستیم.

ارشادی تصریح کرد: "علیرضا رضاداد" از جمله مسئولین خوشنام و با سابقه در زمینه جشنواره است که امیدوارم با درایت و دوراندیشی بهتر از سالهای گذشته آن‌ را اداره کند.

این بازیگر عنوان کرد: جشنواره فجر ایران با عیوبی که دارد نسبت به بسیاری از جشنواره‌ها عقب تر است و مسئولان برای سوق‌دادن آن به سوی پیشرفت باید نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند و امیدوارم "علیرضا رضاداد" و مسئولان مرتبط، به این امر رسیدگی کنند.

وی همچنین ادامه داد: جشنواره فیلم فجر حتی در مقایسه با کشورهای همجوار در سطح پایین‌تری است زیرا این کشورها با هزینه‌های کلان در این زمینه و یا اختصاص دادن سالنهای مجهز، همچنین با تدابیر ثابت و ایجاد ثبات در هیئت داوران و مسئولان سطح کیفی خود را ارتقا داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم حالا که همه چیز روبه بهبود است و شرایطی بهتر مهیا شده مسئولان و "علیرضا رضاداد" هم در این راستا به پیشرفت و ارتقا جشنواره کمک کنند و هیئت داوران و مسئولان ثابتی برای جشنواره در نظر بگیرند.

انتهای پیام/۵۰۸۲


کد مطلب: 44580

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/44580/همایون-ارشادی-جشنواره-فجر-حتی-مقایسه-کشورهای-همجوار-سطح-پایین-تری

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir