کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرگردانی مسافران در تعاونی های مسافربری بندر چابهار

5 دی 1392 ساعت 7:17

رئیس اتحادیه اتوبوسرانی برون شهری چابهار گفت : بر اساس مصوبه فرمانداری ویژه چابهار و هماهنگی با شهرداری و راهنمایی رانندگی از تاریخ ۹۲/۱۰/۱ ورود اتوبوسهای برون شهری به بندر چابهار ممنوع می باشد.


به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران، خان محمد جدگال اظهار داشت : پس از این اقدام یک جانبه فرمانداری مکاتباتی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ومدیر کل ترافیک استان انجام شد ، مدیر کل ترافیک استان در این خصوص اظهار داشت ابتدا قبل از هر چیز باید زیرساختهای لازم جهت ساخت ترمینال در بیرون شهر توسط شهرداری و پایانه های حمل و نقل ساخته شود.

وی افزود : شهرداری زمینی را که متعلق به سازمان اتوبوس رانی شهری است به طور موقت در اختیار ما قرار داده است که البته زمین خالی از هر گونه امکانات برق و تلفن ، امنیت و…می باشد وچگونه می تواند مکانی برای حمل و نقل مسافران باشد! ورانندگان چگونه باید استراحت کنند؟

جدگال بیان کرد : علی رغم همه پیگیریهای مکرر از تاریخ ۱/۱۰/۹۲ راهنمایی رانندگی جلوی اتوبوسهای برون شهری را گرفت و در نتیجه بسیاری از مردم ،دانشجویان ، فرهنگیان از آن تاریخ تا دیشب در بلاتکلیفی به سر می بردند.

رئیس اتحادیه اتوبوسرانی برون شهری چابهار واگذاری زمین از طرف شهرداری و ساخت ترمینال را لازمه هر گونه اقدام دیگری دانست و افزود: طبق قانون و بندهای قانونی وزارت کشور در شهرهای بالای ۵۰ هزار جمعیت ، شهرداری می بایست همانند سایر شهرهای استان زمینی را جهت ساخت ترمینال قرار داده و اقدام به ساخت کند.

وی خاطر نشان کرد : اداره کل حمل و نقل توان آن را دارد تا در صورتی واگذاری زمین از طرف شهرداری ترمینال آبرومندانه ای در خور شان بندر توریستی چابهار احداث کند.

خان محمد جدگال گفت : تصمیم گرفته شده کار غیر کارشناسی و عجولانه بوده ودر حال حاضر حمل و نقل مسافران در مکانهای اولیه تعاونیها ادامه دارد و در نهایت مقرر شد از مدیر کل حمل نقل دعوت شود و برای حل ریشه ای این مسئله کار کارشناسی شود .
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 46559

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/46559/سرگردانی-مسافران-تعاونی-های-مسافربری-بندر-چابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir