کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس آموزش پرورش زابل؛

نهم دي ماه نمايش بصيرت انقلابي مردم بود

8 دی 1392 ساعت 11:34

رییس آموزش پرورش زابل گفت: نهم دي ماه نمايش بصيرت انقلابي مردم بود،بصيرتي كه غبارها و نقاب ها را كنار زد و چهره واقعي مدعيان و فتنه گران را نشان داد.


به گزارش عصر هامون به نقل از اوشیدا، حسن معزی اظهار داشت: حماسه نهم دي ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي ۹ دي ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني به حساب مي آيد.
وی افزود:حماسه ۹ دي نماد عزّت ، استقلال و بصيرت مردمي است كه تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده اند و با صداي رسا اعلام كردند كه اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد.
وی تصریح کرد: نهم دي ماه نمايش بصيرت انقلابي مردم بود،بصيرتي كه غبارها و نقاب ها را كنار زد و چهره واقعي مدعيان و فتنه گران را نشان داد.
رئیس آموزش و پرورش زابل بیان کرد: چهره كساني كه به خاطر رسيدن به قدرت از هيچ تلاشي حتي ضربه زدن به ريشه هاي انقلاب و اركان ركين نظام اسلامي دريغ نكردند، چهره كساني كه سالها با نقاب انقلاب گري در صفوف مردم نفوذ كرده بودند و ولايتمداري را فقط در شعار و ظاهر و نه در عمل و رفتار از خودشان بروز داده بودند، يقيناً بزرگ ترين پيام حماسه نهم دي ضرورت بصيرت مداري و پرهيز از غفلت بود.
وی خاطرنشان کرد:حماسه ۹ دي تمام محاسبات دشمن را به هم ريخت ، دشمن در جريان انتخابات دهم رياست جمهوري با استفاده از بغض، كينه و بي بصيرتي برخي عوامل داخلي تمام عِدّه و عُده خود را جمع كرد و با عقبه اي بسيار حساب شده و برنامه ريزي شده وارد صحنه شد تا نقشه هاي شوم خود را عملي كند . اما سيل خروشان مردم آنان را زمين گير ساخت و اقتدار و محبوبيت نظام اسلامي بار ديگر را به رُخ جهانيان كشيد.
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 46647

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/46647/نهم-دي-ماه-نمايش-بصيرت-انقلابي-مردم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir