کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت و گو با عصر هامون صورت گرفت؛

هشدار دکتر شهریاری به دعوت کنندگان هیئت پارلمانی به ایران

14 دی 1392 ساعت 15:28

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: امیدواریم هیئت جدیدی که به ایران دعوت شده اند به سرنوشت هیئت پارلمانی قبل دچار نشوند و در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد نسبت به افرادی که این دعوت را انجام داده اند هیچ گذشتی وجود نخواهد داشت و قطعا برخورد سختی با آنها می شود.


حسینعلی شهریاری در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: افرادی که هیئت های پارلمانی را به ایران دعوت می کنند نمی دانیم چه کسانی هستند و با چه هدفی این کار را انجام می دهند.
وی با اشاره به سخنان امام (ره) در خصوص ارتباط با سایر کشورها، افزود: دعوت از هیئت های پارلمانی کار شایسته ای است به شرطی که هتک حرمت و بی احترامی به ملت بزرگ ایران اتفاق نیفتد و جایگاه جمهوری اسلامی حفظ شود و کسانی که به داخل کشور می آیند تصور نکنند که از موضع بالاتری داخل کشور شده اند.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  ادامه داد: متاسفانه نتیجه سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران جز توهین به ملت بزرگ ایران و بزرگان این کشور نتیجه دیگری نداشت.
شهریاری اضافه کرد: هیئت پارلمانی قبلی با عوامل فتنه دیدار کردند، لذا افرادی که این دعوت و سهل انگاری را انجام دادند نباید فراموش کنیم و باید برای این اقدام بازخواست شوند.
به گزارش عصر هامون، هیئت پارلمانی اروپایی در جریان سفر خود به تهران دیداری را با ۲ نفر از فتنه‌گران سال ۸۸ (نسرین ستوده و جعفر پناهی) داشته است.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 46784

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/46784/هشدار-دکتر-شهریاری-دعوت-کنندگان-هیئت-پارلمانی-ایران

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir