کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیریت اداره فنی و حرفه ای چابهار خبر داد؛

پذیرش دانشجودر مقطع کاردانی مرکز علمی کاربردی چابهار

15 دی 1392 ساعت 6:30

مدیریت اداره فنی و حرفه ای شهرستان چابهار گفت : دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بندر چابهار در مقطع کاردانی و در ۸ رشته تحصیلی دانشجو می پذیرد.


به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران، خداداد اولیایی اظهار داشت : دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای با هدف ایجاد هماهنگی بین دانش ومهارت کار شناسی وارتقاء معلومات درسی و تجارب شفاعت دین و مشاغل گوناگون و ایجاد مهارتهای شغلی به منظور افزایش بهره بری این مرکز راه اندازی شده است .
وی افزود : در حال حاضر در استان ما سه مرکز علمی کاربردی در شهرستان های زاهدان ، زابل و چابهار وجود دارد و از مرکز چابهار بیشترین آمار دانشجو را دار می باشد.
اولیایی بیان کرد : آغاز به کار این مرکز در بندر چابهار از سال ۹۰ می باشد و با توجه به اینکه دوره های اول این مرکز از سال ۹۰و ۹۱ می باشد از ترم بهمن ۹۲ اولین دانشجویان این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.
وی تصریح کرد : رشته های این مرکز شامل کاردانی مکانیک شناورهای دریایی ، کاردانی فنی برق ابزار دقیق ، کاردانی فنی مکانیک خودرو ، کاردانی فنی حرفه ای مدیریت کسب و کار ، کاردانی فنی عمران ، کاردانی فنی سازهای پیش ساخته ، کاردانی فنی معماری(معماری داخلی) و کاردانی فنی دوخت و تکنولوژی لباس می باشد.
رئیس فنی و حرفه ای اذعان داشت : علاوه بر رشته های که ما در حال حاضر داریم و با توجه به نیازی که ما درشهرستان و سطح استان داریم و با توجه به تربیت نیروی کار در این مرکز امیدواریم نیروی توانمندی تحویل جامعه دهیم .
اولیایی بیان کرد : رشته هایی که در مرکز علمی و کاربردی چابهار در حال تدریس است دارای کارگاه ها و امکانات بسیار بالایی است که در هیچ کدام از دانشگاه های علمی کاربردی استان را نیست .
وی افزود : با توجه به هزینه های بسیار بالای که برای تجهیز کارگاه است قطعاً هیچ اداره و سازمانی حاضر به راه اندازی کارگاه نیست و با نظر اینکه زیر ساخت ها برای اداره فنی و حرفه ای از قبل مهیا بوده است این مرکز به صورت خاص در رشته های برق ، مکانیک ، مکانیک موتورهای دریایی ، تاسیسات این مرکز در این رشته ها وارد شده وبه تربیت نیروی فنی و ماهر در مقاطع در حال حاضرکاردانی پرداخته است .
رئیس فنی و حرفه ای شهرستان چابهار گفت : با توجه به خاص بودن رشته ها قطعاً زمینه جذب دانشجو در این مرکز بیشتر از بقیه مراکز علمی کاربردی خواهد بود و از ترم های آینده سعی در پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی هم داریم .
انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 46797

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/46797/پذیرش-دانشجودر-مقطع-کاردانی-مرکز-علمی-کاربردی-چابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir