کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه علوم دریایی چابهار برگزار شد

18 دی 1392 ساعت 9:26

مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان کشتیرانی نفتکش جمهوری اسلامی ایران با حضور هیئت رئیسه دانشگاه در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.


به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران، مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان بورسیه کشتیرانی نفتکش جمهوری اسلامی ایران در گروه ۲۶ دریانوردی و ۱۲ مهندسی کشتی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار گردید.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در این آیین اظهار داشت: ۳۰ نفر از این دانشجویان در گروه ۱۲ مهندسی کشتی و ۲۰ نفر دیگر در گروه ۲۶ مهندسی دریانوردی تحصیلات خود را به پایان رساندند.
عباس توان افزود: دانشجویان بسیار آینده نگر بوده و اهداف و افق های بلند در ذهن و زندگی آنها جاری است و امید است که پس از اتمام دوره ی تحصیلی در این مقطع در سایر مراحل زندگی نیز به کسب مدارج عالی نائل شوند .
توان خاطر نشان کرد: این دانشگاه هم اکنون با سه دانشکده ‘مهندسی دریا’ ، ‘علوم دریایی’ و ‘مدیریت و علوم انسانی’ حدود سه هزار دانشجو در ۲۷ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد.
در این مراسم علاوه بر اعضای هیات رییسه و اساتید، بیش از چند صد نفر از دانشجویان دانشگاه دریانوردی و خانواده دانش آموختگان نیز حضور داشتند.
دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار هم اکنون با بهره گیری از اساتید متخصص ایرانی، از قدیمی ترین و تخصصی ترین دانشگاه های دریانوردی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 46954

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/46954/جشن-دانشجویان-فارغ-التحصیل-دانشگاه-علوم-دریایی-چابهار-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir