تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۱
استاندار سیستان و بلوچستان؛

برجسته ترین نگاه و موقعیت از آن معلم است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت :معلم مقامی دارد که به راحتی در درون قلبها نفوذ پیدا می کند و برجسته ترین نگاه و موقعیت از آن معلم است.
برجسته ترین نگاه و موقعیت از آن معلم است
برجسته ترین نگاه و موقعیت از آن معلم است
به گزارش عصر هامون به نقل از خط اول؛ علی اوسط هاشمی صبح امروزدر گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان در خانه معلم زاهدان اظهار داشت :هنوز هیچ قشری از اقشار جامعه نتوانسته از حیث ممتاز معلم پیشی بگیرد و این بزرگترین افتخار برای جامعه فرهنگی , دانشگاهی , علمی و آموزشی است واین خود نشان از یک نگاه عمیق اجتماعی است.
وی افزود :یک معلم هیچ گاه نباید احساس بی نیازی ،آموختن و یاد گرفتن در خود داشته باشد بلکه باید احساس دانش آموزی در خود داشته باشدتا با دانش آموز منطبق با درکی که لازمه واقع شدن بر مدار دانش است را یاری کند.
وی با اشاره به اینکه دامنه پرورش و آموزش دامنه محدودی نیست افزود :محدوده و نقش شما معلمین نیزمحدود نیست وشما عامل به تحول می باشید.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت :اولین و مهترین هزینه سبد زندگی خانوار را آموزش تشکیل می دهد.
وی ادامه داد :نباید از کنارمطالبات دانش آموزان راحت عبور کنید و هر آنچه را که به زیبایی برای فرزندان خویش جستجو می کنید این را برای خود هدف قرار دهید جهت توجه به فرزندان دیگران با این نگاه از معلم انتظار می رود تا این فرهنگ را در جامعه نهادینه کند.
هاشمی اذعان داشت : شما معلمین بذری را در افکار مستعد نونهالان و نوجوانان می کارید که اگر خوب آفت زدایی ،آبیاری و نگهبانی کنید محصول خوبی نیز به جامعه تحویل خواهید دادو همچنین باید به تربیت اندیشید و حاصل بذر شما به خود کفایی ،پایداری و به امنیت بیانجامد.
وی با بیان اینکه شما حلقه واسطه بین خانواده و جامعه هستید افزود :خودباوری و تغییر را در دستور کار خود قرار دهید.
این مسئول بیان داشت :خواستن را حق دانش آموز بدانید شورای دانش آموزی را میدان دهید و دامنه نگاهتان را وسیع شکل دهید.
وی گفت :مسئولیت بخشی و نهادینه کردن به آن اصول و مولفه هایی که می توان نقش آفرین باشد را به دانش آموزان بیاموزید.
انتهای پیام/۹۰۳۱ https://www.asrehamoon.ir/vdca0eny.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما