کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر آموزش و پرورش خاش

کتابخانه کلاسی در مدارس خاش ایجاد می شود

30 دی 1392 ساعت 11:11

مدیر آموزش و پرورش خاش گفت : نیاز است که کتابخانه کلاسی متناسب با پایه تحصیلی و سن دانش آموزان برای مدارس در تمامی پایه های تحصیلی ایجاد شود تا فرهنگ کتابخوانی ترویج پیدا کند .


به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما؛ قاسم کوچکزایی در جلسه کار گروه کودک و نوجوان طرح ملی نهضت مطالعه مفید در خاش اظهار داشت : وظیفه همه افراد فرهیخته و نهادهای فرهنگی شهرستان است که اشاعه ، گسترش و تقویت هرچه بیشتر مساله کتاب و کتابخوانی اهتمام ورزند .
وی ادامه داد : باید همراه با علم روز دنیا و مجهز شدن به آن و بهره گیری از کتابهای الکترونیکی و کتابهای جیبی در فعالیت های آتی کتابخانه ها قرار بگیرد .
کوچکزایی تصریح کرد : ما امروز میخواهیم حکومت سابق که بسیار افرادی را داشت که به کتاب و کتابخوانی عشق می ورزیدند و آن نظام و آن تمدن را در کشورمان پیدا و محقق کنیم پس باید به کتاب اهمیت بدهیم.
این مسئول خاطرنشان کرد :‌ نیاز است که کتابخانه کلاسی متناسب با پایه تحصیلی و سن دانش آموزان برای مدارس در تمامی پایه های تحصیلی ایجاد شود تا فرهنگ کتابخوانی ترویج پیدا کند .
وی در پایان ضمن تاکید بر دلسوزی هرچه بیشتر مربیان و دبیران در بحث ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ، بیان کرد : آموزش و پرورش خاش در مرحله نخست این طرح که همان اطلاع رسانی دقیق برای نهضت مطالعه مفید و معرفی کتابخانه های سطح شهر به دانش آموزان و والدین آنها بوده بخوبی انجام پذیرفته است.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 47355

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/47355/کتابخانه-کلاسی-مدارس-خاش-ایجاد-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir