کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور یک تراشکار معتاد در جشنواره فیلم فجر امسال

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 30 دی 1392 ساعت 11:50

امسال در جشنواره فیلم فجر یک تراشکار معتاد، یک طلبه جوان، یک سرباز ساده و یک کارگر ضعیف نیز حضور دارند.


به گزارش عصر هامون،برای جشنواره فیلم فجر امسال ۴ فیلم به نام های "فرشته ها با هم می‌آیند" به کارگردانی "حامد محمدی"، "کلاشینکف" به کارگردانی "سعید سهیلی"، "شیار ۱۴۳" به کارگردانی "نرگس آبیار" و "همه چیز برای فروش" به کارگردانی "امیرحسین ثقفی" دارم.

وی افزود: با توجه به محتوای این کارها می‌توان گفت که هر ۴ فیلم با یکدیگر متفاومت هستند به طوری که نمی توان درباره موفقیت آن‌ها در جشنواره فیلم فجر حدس و گمان زد.

وی ادامه داد: در فیلم سینمایی "فرشته‌ها با هم می‌آیند" نقش طلبه‌ای جوان، در فیلم سینمایی "کلاشینکف" نقش تراشکاری معتاد، در فیلم سینمایی "فرشته‌ها با هم می‌آیند" نقش کارگری ضعیف و در فیلم سینمایی "شیار ۱۴۳" نقش سربازی ساده را ایفا می‌کنم.

عزتی عنوان کرد: با توجه به وجود فیلم‌های متنوع در جشنواره فیلم فجر امسال به راستی نمی‌توان درباره کسب سیمرغ توسط فیلمی حدس زد.

این بازیگر عنوان کرد: روند درست برای یک جشنواره حضور کارگردانان جوان و پیشکسوت در کنار هم و فعالیت آنها برای ادامه حیات سینما است که خوشبختانه امسال شاهد آن هستیم.

عزتی خاطرنشان کرد: نکته مهم‌تر اثرگذاری فیلم‌ها و تاثیرپذیری‌ها از آنهاست زیرا با وجود کارهای بسیار، ما از آنها تاثیر نمی‌پذیریم.

انتهای پیام/۵۰۸۲


کد مطلب: 47369

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/47369/حضور-یک-تراشکار-معتاد-جشنواره-فیلم-فجر-امسال

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir