کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مذاکرات فلسطین و اسرائیل با نظارت کری نتیجه ای دربرنداشته است/به مرگ یاسر عرفات مشکوکیم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 30 دی 1392 ساعت 13:38

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی از بی نتیجه بودن مذاکرات این تشکیلات با رژیم صهیونیستی خبر داد.


به گزارش عصر هامون،"محمود عباس" در مصاحبه با کانال دو تلویزیون مغرب با طرح درخواست خود مبنی بر توجه بیشتر کشورهای عربی و اسلامی به شهر قدس،خواستار بازدید مقامات این کشورها از این شهر شد.

وی در ادامه پیرامون انقلاب‌های عربی گفت:آنچه که از آن با نام بهارعربی یاد می‌کنند به بی ثباتی در تعداد زیادی از کشورهای عربی شده ودر نتیجه این هرج و مرجی که در کشورهای عربی رخ داده است به فراموشی موضوع فلسطین منجر شده است و انقلاب‌های عربی بیشتر از اینکه برای ما نفع داشته باشد،ضرر داشته است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا و شخص "جان کری" در برقراری صلح بین فلسطین و اسرائیل جدی هستند گفت:مشکل آمریکایی‌ها با طرف اسرائیل بوده و با فلسطین نیست.

وی همچنین اساس مذاکرات با اسرائیل و آن چیزی‌که بر سر آن توافق شده را مرزهای ۱۹۶۷ دانست و اظهار داشت:هیچ مانعی در برابر ما تعدیلات جزئی و مقابله به مثل در مرزهای ۱۹۶۷ وجود ندارد.

"محمود عباس" در بخش دیگری از مصاحبه خود با وارد کردن شک در مرگ "یاسر عرفات" ،تصریح کرد:اختلافاتی بین روسیه،فرانسه و سوئیس بر سر چگونگی مرگ "عرفات" وجود دارد.

انتهای پیام/۵۰۸۲


کد مطلب: 47410

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/47410/مذاکرات-فلسطین-اسرائیل-نظارت-کری-نتیجه-دربرنداشته-مرگ-یاسر-عرفات-مشکوکیم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir