کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان توزیع کارت آزمون ارشد

شهر خبر , 8 بهمن 1392 ساعت 12:59

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ و برگ راهنمای مربوط به آن از روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.


به گزارش عصر هامون،دکتر حسین توکلی  اظهار کرد: داوطلبان باید پس از مراجعه به سایت با وارد کردن مشخصات شناسنامه‌ای شامل نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد و مشخصات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد رهگیری نسبت به تهیه پرینت کارت آزمون و برگ راهنمای مربوط اقدام کنند.

وی افزود: برای داوطلبانی که علاوه بر ثبت‌نام در کد رشته اول، در کد رشته دوم نیز متقاضی شرکت در آزمون شده‌اند دو کارت ورود به جلسه صادر شده و آنان باید پرینت هر دو کارت را از روی سایت دریافت کنند.

وی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ ، محل رفع نقص، محل دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون، برگ راهنمای مربوط به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در نشریه‌ پیک سنجش روز دوشنبه هفته جاری منتشر شده و روی سایت سازمان سنجش نیز قرار گرفته است. این اطلاعات در نشریه پیک سنجش دوشنبه ۱۴ بهمن ماه نیز دوباره منتشر می‌شود.

توکلی در پایان گفت: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال ۹۳ صبح و بعدازظهر چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در تاریخ ۱۶ تا ۱۸ بهمن ماه در ۶۲ شهرستان کشور برگزار می‌شود.
انتهای پیام/۴۳۸۲


کد مطلب: 47792

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/47792/زمان-توزیع-کارت-آزمون-ارشد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir