کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت دهه فجر:

5 هزار برنامه در استان اجرا می شود/ رونمایی از بزرگ‌ترین پروژه مکتوب فرهنگی در زاهدان

9 بهمن 1392 ساعت 14:52

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بزرگ‌ترین پروژه مکتوب فرهنگی در زاهدان رونمایی می‌شود.


حجت الاسلام عباس دانشی در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 5 هزار برنامه با رویکرد فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی در استان برگزار می شود .
وی افزود: 1500 برنامه متنوع فرهنگی در زمینه قرآن، هنر، ورزش و همایش ها و نشست های مردمی خواهد بود که بخشی از برنامه ها به صورت محوری در مرکز و شهرستان های استان برگزار می شود.
حجت الاسلام دانشی ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس پخش ونقد وبررسی فیلم انقلاب، نقد و بررسی فیلم انقلاب، رونمایی از بزرگ‌ترین پروژه مکتوب فرهنگی سیستان و بلوچستان و اجرای نمایش ترنج از جمله برنامه‌های حوزه هنری در دهه مبارک فجر است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: 50 جشنواره، همایش و نشست قرآنی با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی در سراسر استان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام دانشی تصریح کرد: 12 همایش با سخنرانی سخنرانان کشوری از تهران و قم و استانی علمای شیعه و سنی برگزار خواهد شد.
وی گفت: رونمایی از بزرگترین پروژه مکتوب استان با عنوان دانشنامه هفت جلدی استان سیستان و بلوچستان در زاهدان از جمله برنامه های علمی در دهه فجر است.
وی افزود: غبار روبی مزار شهدا، برگزاری جشنواره سینمایی، جشنواره تجسمی ، جشنواره موسیقی ، جشنواره کشوری" اگر کتاب نخوانیم"  با شرکت  آثار هنرمندان از 12 استان کشور، افتتاح 15 نمایشگاه سراسری کتاب و یادواره اولین شهید انقلاب معلم شهید تیمور مرادقلی از مهم ترین برنامه های ایام الله دهه فجر در استان است.
حجت الاسلام دانشی تصریح کرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، جشنواره قرآنی خانواده، کرسی های تلاوت قرآن ، مسابقات فرهنگی ، جلسات تفسیر، دیدار با خانواده شهدا ، نشست های هم اندیشی دانشجویی و جشن های دانشجویی و افتتاح نمایشگاه های مختلف عکس، طراحی و نقاشی از دیگر برنامه های این ایام است.
وی در پایان گفت: برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن سرلوحه تمام برنامه های دهه مبارک فجر در این استان است که به همت مردم انقلابی و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 47851

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/47851/5-هزار-برنامه-استان-اجرا-می-شود-رونمایی-بزرگ-ترین-پروژه-مکتوب-فرهنگی-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir