کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت/

نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس استان سیستان و بلوچستان

13 بهمن 1392 ساعت 7:45

به مناسبت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس استان سیستان و بلوچستان به صدا در آمد.


به گزارش عصر هامون به نقل از خط اول، زنگ گلبانگ انقلاب به صورت نمادین در سالن شهید بهشتی با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان،فرماندار،مدیر کل آموزش و پرورش،مسئولین بسیج و جمعی دیگر از مسئولان استانی و مدیران آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهارداشت:سی شش هزار شهید دانش آموز و ۲۵۰ هزار شهید گلگون کفن هزینه سربلندی انقلاب اسلامی هستند.

علیرضا نخعی افزود :باید معنای انقلاب را بخوبی درک نماییم و قدر نعمت خداوند این میراث گرانبهای امام و شهدا را بدانیم ونسل جوان را با دستاوردهای انقلاب بیشتر آگاه نماییم.

وی بیان داشت :در بیش از ۵۷۰۰ مدرسه جشن گلبانگ انقلاب در استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اذعان داشت: باید به بهانه این جشن‌ها دستاوردهای انقلاب را برای دانش آموزان تشریح کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیزدر این مراسم اظهار داشت: ما در دورانی زندگی می‌کردیم که اقداماتی که انجام می‌شد مبتنی بود بر حفظ امنیت، ثروت و قدرت برای یک خانواده خاص تحت عنوان سلطنتی بود و عمده مردم در فقر به سر می‎برند.

علی‌اصغر جمشید‌نژاد افزود: در آن زمان امکان تحصیل برای خیلی از اقشار جامعه نبود و این روند رو شد با اعتراض یک روحانی بزرگ منفک شد.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلابی بزرگ به وسعت مردم ایران بود که می‌طلبد مراسم گرامیداشت آن نیز به همین بزرگی و گستردگی برگزار شود.

انتهای پیام/۹۰۳۱


کد مطلب: 48009

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/48009/نواخته-شدن-زنگ-گلبانگ-انقلاب-مدارس-استان-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir