تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۲
روز گذشته، یک فروند هواپیمای آمریکایی حامل سلاح وارد فرودگاه "المفرق" اردن شد، این محموله سلاح با هدف انتقال برای تروریست ها در سوریه به اردن ارسال شده است.
ورود هواپیمای آمریکایی حامل سلاح به اردن برای کمک به تروریست‌های سوریه
ورود هواپیمای آمریکایی حامل سلاح به اردن برای کمک به تروریست‌های سوریه
به گزارش عصر هامون، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا، منابع خبری اردن فاش کردند یک فروند هواپیمای آمریکایی حامل سلاح روز یکشنبه وارد فرودگاه "المفرق" اردن شد و این محموله سلاح با هدف انتقال برای تروریست ها در سوریه به اردن ارسال شده است.

این منابع گفتند: این محموله شامل مقادیری سلاح ویرانگر با هدف ارسال برای گروه های مسلح تروریست در سوریه وارد اردن شده است.

شبکه خبری الوحده اردن به نقل از منابع آگاه در این کشور اعلام کرد یک فروند هواپیمای آمریکایی حامل سلاح ویرانگر برای گروه های مسلح تروریست وارد فرودگاه المفرق اردن شده است.

این شبکه افزود گروه جدیدی از افراد مسلح شامل هزار و پانصد نفر که به تازگی دوره آموزشی خود را در اردن به پایان رسانده اند برای جنگ با ارتش سوریه وارد این کشور شده اند.
مقامات امنیتی آمریکا و اروپا به تازگی فاش کردند که کنگره آمریکا طرح محرمانه ای را برای تامین مالی و ارسال محموله های سلاح برای گروه های تروریستی در سوریه از طریق اردن تصویب کرده است.

انتهای پیام/ ۵۰۸۲ https://www.asrehamoon.ir/vdcbfgba.rhbwzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما