کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار مهرستان

60 میلیون مترمکعب آب در مخازن سد ماشکید ذخیره شد

14 بهمن 1392 ساعت 14:04

فرماندار مهرستان گفت: 60 میلیون مترمکعب آب در مخازن سد ماشکید ذخیره شد.


به گزارش عصر هامون به نقل از با مهرستان ،به مناسبت دهه فجر فرماندار همراه با مسئولین و معتمدین شهرستان مهرستان از سد ماشکید شهرستان مهرستان بازدید کرد.
غلامرضا خدادادی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارکه فجر از انقلاب جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگو و نماد سایر انقلاب های دیگر یاد کرد و خاطر نشان کرد : به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر همه کشورهای دنیا از جمهوری اسلامی ایران با احترام یاد می کنند . فرماندار مهرستان در ادامه بیان داشت : در حال حاضر۶۰ میلیون متر مکعب اب در پشت سد ماشکید جمع شده است که ذخیره قابل توجه ایی می باشد این سد در حوزه سرزمینی مهرستان وجود دارد و تمامی تلاش ما بر این است که مردم مهرستان به بهترین نحو از مزایا و منافع این سد استفاده نمایند.
وی افزود : خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم مهرستان در طول انقلاب اصلا قابل مقایسه با دوران حکومت نظام ستم شاهی نبوده و نیست چون قبل از انقلاب مردم این منطقه از کوچکترین خدمات رفاهی , اموزشی و بهداشتی محروم بوده اند اما امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش بی شائبه مسئولین کلیه خدمات برای مردم شریف مهرستان فراهم و مهیا گردیده است.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 48163

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/48163/60-میلیون-مترمکعب-آب-مخازن-سد-ماشکید-ذخیره

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir