تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۷
المیادین گزارش داد پخش فیلمی در تلویزیون ایران درباره حمله به اسرائیل، باعث نگرانی و هراس مقامات تل آویو شده است.
پخش فیلم حمله به تل‌آویو در تلویزیون ایران، مقامات صهیونیست را ترساند
پخش فیلم حمله به تل‌آویو در تلویزیون ایران، مقامات صهیونیست را ترساند
به گزارش عصر هامون، به نقل از المیادین، پخش فیلمی در تلویزیون ایران درباره حمله ایران به تل‌آویو، باعث نگرانی مقامات صهیونیست شده است. آنان نگرانند درصورت حمله به ایران، با پاسخ قاطع ایران روبرو شوند.

"منال اسماعیل" گزارشگر المیادین با پخش تصاویری از فیلم پخش شده در تلویزیون ایران گفت مقامات اسرائیلی این فیلم را وحشت آور توصیف کرده اند.

"ایهود یعری" تحلیلگر مسائل عربی در شبکه دو تلویزیون اسرائیل گفت تلویزیون ایران با پخش این فیلم می خواسته این پیام را به ما برساند که درصورت حمله اسرائیل، ایران می‌تواند به آن پاسخ دهد. در این فیلم تصاویری از حملات هواپیماهای بدون سرنشین به اهدافی در تل آویو و حیفا پخش می‌شود. حمله با موشکهای شهاب به مناطقی در اسرائیل، از دیگر نمونه های حملات ایران است که در فیلم به نمایش درآمده است. فرودگاه بن گوریون، ساختمان وزارت جنگ و نیروگاه هسته ای دیمونا نیز از دیگر اهدافی است که در فیلم مورد حمله ایران قرار می گیرد. تحلیلگران اسرائیلی پخش این فیلم را نوعی پیشرفت در شیوه تهدیدهای ایران برضد اسرائیل دانسته اند.

"ایهود یعری" تحلیلگر مسائل عربی در شبکه دو تلویزیون اسرائیل گفت: این نخستین بار است که با پخش چنین فیلمی، اسرائیل تهدید می‌شود.

در همین حال تحلیلگران سیاسی معتقدند بین رسیدن کشتیهای جنگی ایران به سواحل آمریکا و پخش این فیلم ارتباط وجود دارد.

انتهای پیام/ ۴۰۳۰ https://www.asrehamoon.ir/vdcjyiex.uqeotzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما