کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار ایرانشهر خبر داد

بزرگترین مجتمع رفاهی ایرانشهر آماده پذیرایی مهمانان نوروزی است

3 اسفند 1392 ساعت 13:04

فرماندار ایرانشهر گفت: مرحله نخست بزرگترین مجتمع فرهنگی رفاهی جنوب استان سیستان وبلوچستان در محور ایرانشهر- خاش برای بهره برداری مسافران نوروزی در حال آماده سازی است


به گزارش عصر هامون به نقل از نخل و نور، رحمدل بامری در حاشیه بازدید از این مجتمع فرهنگی رفاهی اظهار داشت: این مجتمع فرهنگی واقع در ۱۵ کیلومتری جاده ایرانشهر - خاش با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است و در تعطیلات نورزی میزبان مسافران خواهد بود.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر ادامه داد: چند نفر از سرمایه گذاران بومی با اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال اقدام به ساخت این مجتمع بزرگ فرهنگی و رفاهی کرده اند.
بامری افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت ۹ هکتار دارای بخش های مختلف فرهنگی، تفریحی ورفاهی، ورزشی، تالار، آلاچیق، مسجد و فضای سبز در سه مرحله ساخته می شود.
وی اظهار داشت: برای ساخت این مجتمع هیچ گونه تسهیلاتی دریافت نشده اما حمایت های لازم از سرمایه گذاران از سوی دولت انجام شده است.
فرماندار ایرانشهر اضافه کرد: صاحبان سرمایه نقش بسیار مهمی در توسعه و عمران منطقه دارند.
بامری افزود: شهرستان ایرانشهر با داشتن جاذبه های گردشگری و طبیعی زمینه بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد دارد که امیدواریم سرمایه داران منطقه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 48967

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/48967/بزرگترین-مجتمع-رفاهی-ایرانشهر-آماده-پذیرایی-مهمانان-نوروزی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir