کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهریاری در گفت و گو با عصر هامون:

تغییرات سیاسی سیستان و بلوچستان خاتمی را امیدوار به احیاء خود کرده است

14 اسفند 1392 ساعت 10:03

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت:برداشت غلط افرادی مانند محمدرضا خاتمی این است که با روی کار آمدن دولت یازدهم زمینه فعالیت اینگونه افراد که پیش از این در انزوای سیاسی قرار داشتند محیا شده است.


حسینعلی شهریاری در گفت و گو با عصر هامون در واکنش به سفر آتی محمدرضا خاتمی دبیر حزب منحله مشارکت به زاهدان گفت: متاسفانه برداشت غلط افرادی مانند محمدرضا خاتمی این است که با روی کار آمدن دولت یازدهم زمینه فعالیت اینگونه افراد که پیش از این در انزوای سیاسی قرار داشتند محیا شده است. و زمینه جولان و مانور سیاسی این افراد فراهم شده است. اما تفکرات این افراد از اساس اشتباه است.

شهریاری با اشاره به فتنه سال ۸۸ و حوادث تلخ پس از آن و ضربات فتنه گران به نظام خاطر نشان کرد: محمدرضا خاتمی و جریان همسو با وی گمان می کند مردم اتفاقات سال ۸۸ را فراموش کرده اند.
وی ادامه داد: تغییرات مدیران سیاسی در استان سیستان و بلوچستان و حاکم شدن تفکرات سیاسی جدید، خاتمی را امیدوار کرده خود را احیا کند و تصور می کند می تواند تحرکاتی در استان سیستان و بلوچستان داشته باشد. قطعا مدیران سیاسی استان تن به این خواسته غیر معقول و غیر قانونی حزب منحله مشارکت نخواهند داد.
شهریاری در خصوص اینکه برای این افراد در استان سیستان و بلوچستان فرش قرمز پهن نمی شود، تصریح کرد: این افراد تصور می کنند تفکر استاندار سیستان و بلوچستان تفکر زمان فرمانداری وی در تهران است بالاخره این گونه موارد میدان سنجش مدیران سیاسی استان است که چه مقدار از نظام و خط انقلاب حمایت می کنند و خط قرمزها را رعایت می کنند. منتظر هستیم این شخص بیاید و شاهد اتفاقات و مشکلات بعد از حضور وی باشیم.
نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم غیور و غیرتمند سیستان و بلوچستان قطعاً اجازه نخواهند داد افرادی که از خط قرمزهای نظام جمهوری عبور کرده اند در استان جولان دهند، گفت: قطعاً اشخاصی مانند خاتمی و جریان همسو با او تفکر غلطی از فضای سیاسی سیستان و بلوچستان دارند.
وی تاکید کرد: مسائل سیاسی استان با دیدگاه این افراد به طور قطع متفاوت است و دبیر حزب منحله مشارکت اجازه جولان در سیستان و بلوچستان را نخواهد یافت.
شهریاری با اشاره به تفکرات سیاسی این افراد و جریانات همسو درمورد احیای دوباره وجهه سیاسی احزاب منحله در کشور گفت: این قبیل افراد اگر با چنین تفکراتی سعی کنند به صحنه برگردند، قطعا باید قوه قضائیه با صلابت وارد میدان شوند و عرصه را برای این افراد تنگ کنند.
وی تصریح کرد: قوه قضاییه و شخص دادستان بعنوان مدعی العموم زاهدان باید ورود کنند و مشخص نمایند آیا افرادی با آن سبقه سیاسی می توانند میتینگ برگزار کنند؟!!
شهریاری در پایان در خصوص مسامحه قوه قضاییه با اتفاقات سال ۸۸ و سران فتنه گفت: اگر برخورد قاطع با این افراد می شد، اشخاصی مانند محمد رضا خاتمی اجازه جسارت دوباره را نمی یافت. در شرایط کنونی هم اگر آنها بخواهند از حد و حدود خود فراتر بروند باید قوه قضاییه با قدرت وارد میدان شود و جلوی تحرکات مشکوک این افراد گرفته شود.
به گزارش عصر هامون، حامیان فتنه ۸۸ از مدتی قبل برای احیای احزاب منحله مشارکت و مجاهدین تحرکاتی را اغاز کرده اند و در ماههای اخیر سفر های محمدرضا خاتمی، دبیر کل حزب منحله مشارکت به استانها آغاز شد و وی پس از شهرکرد، سیستان و بلوچستان را برای شرکت در گردهمایی اصلاح طلبان برگزیده است.

انتهای پیام/7250


کد مطلب: 49410

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/49410/تغییرات-سیاسی-سیستان-بلوچستان-خاتمی-امیدوار-احیاء-خود-کرده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir