کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار ویژه چابهار

اقتصاد مقاومتی راهی مطمئن برای شکوفایی اقتصاد کشور است

17 اسفند 1392 ساعت 13:51

فرماندار ویژه چابهار با تکیه بر اصل مهم اقتصاد مقاومتی این شیوه را تنها راه شکوفایی اقتصاد و برون رفت از اقتصاد بدون نفت دانست .


به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران،معاون استاندار شهرستان چابهار در همایش رؤسای شوراهای اسلامی استان های سراسر کشور اظهار داشت: بندر چابهار به لحاظ جغرافیایی و دسترسی به آبهای آزاد دارای ظرفیت های بزرگ جهت توسعه جنوب شرق کشور است.
مهندس ایرج حیدری با اشاره به بازار بسیار خوب کشورهای آسیای میانه و افغانستان افزود :چابهار می تواند نقطه ترانزیتی بسیار مناسبی جهت بازارهای بزرگ و درآمدزای کشورهای آسیای میانه باشد.
فرماندار ویِژه شهرستان چابهار ایجاد راه آهن چابهار به مشهد را در ترانزیت کالا بسیار مهم دانست و بیان کرد: دولت تدبیر و امید و شخص ریاست جمهوری تاکید زیادی برای رشد و توسعه ناوگان ریلی کشور دارند و راه آهن چابهار-مشهد یکی از مهمترین طرح های دولت تدبیر و امید برای شکوفایی اقتصاد شرق کشور است.
حیدری با تأکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه تصریح کرد : اقتصاد مقاومتی راهی بسیار مطمئن برای برون رفت از تک محصولی بودن ایران و اتکای به نفت است و ایران اسلامی با تکیه بر دانش بومی و سایر امکانات و منابع غنی دیگر می تواند به این مهم دست یابد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 49510

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/49510/اقتصاد-مقاومتی-راهی-مطمئن-شکوفایی-کشور

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir