کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس میراث فرهنگی چابهار خبر داد

برپایی چهار کمپ مسافرتی برای گردشگران نوروزی چابهار

18 اسفند 1392 ساعت 9:15

رئیس میراث فرهنگی چابهار گفت: کارکنان اداره میراث فرهنگی چابهار در ایام نوروز 1393 به صورت مداوم و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران می باشند.


به گزارش عصرهامون به نقل از چهاربهاران، محمدعظیم بارکزائی با اشاره به استقرار دستگاههای اطلاع رسانی (کیوسک) در محل هتل ها و همچنین موزه محلی چابهار اظهار داشت : دستگاه های اطلاع رسانی وظیفه مشاوره و راهنمایی مسافرین و گردشگران با هدف تسهیل و کمک به نیازمندیهای گردشگری مسافرین را دارند .
وی به ساماندهی وضعیت موجود اقامتگاه های گردشگری در چابهار اشاره کرد و افزود: در ایام نوروز ۹۳ در شهرستان چابهار هتل لاله ،هتل سپیده ، مهمانپذیر کویر، مهمانپذیر آزادی و همچنین مجموعه هتل آپارتمان با ۱۳ سوئیت یک خوابه و دو خوابه ، مدارس داخل شهر آماده سرویس دهی به مهمانان نوروزی خواهد بود.
وی با بیان اینکه خدمات پزشکی نیز از طریق پایگاه های شهری و پایگاه جاده ای و سلامت ارائه می شود، بیان داشت: ۲ داروخانه شبانه روزی و ۶ داروخانه در طول روز نیز خدمات لازم را ارائه می کنند.
بارکزائی از تهیه بروشور و کتابچه راهنمای شهرستان خبر داد و افزود: کتابچه و بروشور رایگان در ایستگاه های مستقر در ورودیهای شهر بین مسافران توزیع خواهد شد.
رئیس میراث فرهنگی چابهار بر ضرورت اسکان کمپ چادر گردشگران و مسافران در مکان های مصوب شده تاکید کرد و افزود: پلاژ ساحلی تیس و داخل منطقه آزاد ، کمپ چادری دریای بزرگ ، کمپ چادری خانه معلم دایر خواهد بود .
وی با اشاره به جاذبه زیبا و تاریخی غارهای سه گانه در کنار سایر اماکن تاریخی چابهار خاطر نشان کرد : راه مربوط به غارهای سه گانه تیس در حال آماده شدن است و در ایام نوروز عزیزان گردشگر از جاده کمربندی تیس به غارهای سه گانه دسترسی لازم را خواهند داشت .

بارکزائی بیان کرد: کارکنان اداره میراث فرهنگی بر تمامی اقامتگاههای سیاحتی و رفاهی نظارت خواهند داشت و آماده پاسخگویی به گردشگران و مسافران به صورت حضوری و یا از طریق شماره تلفن 05452224874 در این ایام خواهد بود.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 49613

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/49613/برپایی-چهار-کمپ-مسافرتی-گردشگران-نوروزی-چابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir