کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود اعضای جماعت اخوان المسلمین به عربستان ممنوع شد

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 19 اسفند 1392 ساعت 13:01

ملک عبدالله بن عبد العزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی با امضای قانونی و صدور فرمان پادشاهی عضویت در احزاب و گروه های تروریستی خوانده شده در این کشور را منع و برای آن جریمه تعیین کرد.


به گزارش عصر هامون، به نقل از پایگاه خبری الحیات ، به موجب این فرمان پادشاه عربستان از این پس هیچ یک از اعضای احزاب و گروه هایی که ریاض آنها را در فهرست گروه های تروریستی خود گنجانده حق ورود به داخل خاک این کشور را ندارند.

وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد: بعد از تصویب این قانون و فرمان پادشاهی از این پس ورود اعضای وابسته به جماعت اخوان المسلمین به داخل خاک عربستان ممنوع است.

وزارت کشور عربستان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: دستگاه های امنیتی عربستان از امروز مکلف هستند با تمام اعضا و وابستگان به گروه هایی نظیر جماعت اخوان المسلمین برخورد کند، و تمام وابستگان به این جماعت از این پس در داخل خاک عربستان تحت تعقیب هستند.

وزارت کشور عربستان سعودی در این رابطه افزود: از این پس حتی پایگاه های خبری و پایگاه های شخصی و صفحات افراد بر روی شبکه های ارتباطات اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرند و افرادی که به بهانه های مختلف از افکار این جماعت حمایت و طرفداری کنند، با مجازات قانونی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام / 4030


کد مطلب: 49745

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/49745/ورود-اعضای-جماعت-اخوان-المسلمین-عربستان-ممنوع

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir