کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومین شعبه خدمات بانکی در بخش زرآباد شهرستان کنارک افتتاح شد

21 اسفند 1392 ساعت 8:35

با حضور فرماندار، بخشدار و جمعی از معتمدان و مسئولان محلی ،نخستین شعبه بانک صادرات در بخش زرآباد شهرستان کنارک گشایش یافت.


به گزارش عصر هامون به نقل از طلوع کنارک، مجتبی شجاعی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی مراسمی با حضور مسئولین و معتمدین،نخستین شعبه بانک صادرات و دومین شعبه خدمات بانکی در بخش زرآباد شهرستان کنارک تاسیس و راه اندازی شد.
وی افزود:با راه اندازی این شعبه جدید توسط بانک صادرات علاوه بر افزایش شعبات بانکی به دو عدد تعداد دستگاه های خودپرداز نیز از یک عدد به ۲ عدد ارتقا یافت که تا سال پایان فروردین ماه سال آینده تعداد دستگاه های خودپرداز به ۳ عدد خواهد رسید.
بخشدار زرآباد ادامه داد: پیش از این تنها یک شعبه خدمات بانکی و متعلق به بانک ملی در این بخش فعال بود که در زمان پرداخت یارانه ها و یا برداشت محصول به دلیل افزایش حجم عملیات بانکی با ازدحام بسیاری همراه بود.
وی با بیان اینکه ۷۵ درصد مردم این منطقه به کار کشاورزی اشتغال دارند گفت: درهنگام فروش محصولات و افزایش عملیات بانکی با وجود تنها یک شعبه بانکی و یا از کار افتادن تنها خودپرداز این شعبه در زمان قطع ارتباطات و اخلال در سیستم بانکی موجبات سرگردانی وساکنان این بخش مجبور به عزیمت به کنارک و طی مسافت ۱۶۰ کیلومتر برای انجام امور بانکی بودند.
شجاعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون با افتتاح این شعبه بانکی در وقت و هزینه های ایاب و ذهاب مردم این منطقه صرفه جویی خواهد شد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 49843

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/49843/دومین-شعبه-خدمات-بانکی-بخش-زرآباد-شهرستان-کنارک-افتتاح

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir