کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیریت آموزش و پرورش خاش؛

معلمان نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ اسلامی دارند

26 اسفند 1392 ساعت 11:39

مدیریت آموزش و پرورش خاش گفت : معلمان نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ اسلامی دارند .


به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما، قاسم کوچکزایی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش خاش، نقش مدیران مدارس در ارتقای کیفیت نیروی انسانی را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت : اگر مدیر مدرسه ما کارآمد ، عالم و آگاه باشد دفتر مدرسه به یک مرکز آموزش ضمن خدمت تبدیل خواهد شد و مدیر از هر فرصتی برای ارتقای توان علمی ، آموزشی و فرهنگی معلمان بهره خواهد گرفت .
وی با بیان این که اولیا نقش مؤثری در کمک به آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف تعلیم و تربیت دارند ، افزود: مشارکت های مردمی وخانواده از پرکارترین و حساس ترین حوزه های آموزش و پرورش هستند که باید نهایت تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های خانواده ها انجام دهیم .
این مسئول آموزش و پرورش را نهادی زیربنائی و تعیین کننده سرنوشت جامعه دانست و تصریح کرد : معلمان ما با همه ی افراد جامعه سر و کار دارند و افراد بهترین دوران یادگیری خود را سر کلاس درس و در خدمت معلمان هستند و لذا معلمان نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ اسلامی دارند .
در پایان این جلسه معاونین مشکلات حوزه کاری خویش و مشکلات برخی از همکاران را عنوان و توسط اعضا بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد .
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 50096

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/50096/معلمان-نقش-بسیار-مهمی-گسترش-فرهنگ-اسلامی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir