کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان؛

لازمه اصلی اقتصاد مقاومتی افزایش تولید داخلی است

26 اسفند 1392 ساعت 11:17

نماینده مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: لازمه اصلی اقتصاد مقاومتی برای اجرای هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی پرهیز از اسراف و افزایش تولید داخلی است.


به گزارش عصر هامون، مولوی نذیر احمد سلامی در خصوص هر چه بهتر شدن اقتصاد مقاومتی در گفت وگو با بامهرستان  اظهار داشت: برای اجرای هر چه بهتر اقتصاد مقاومتی دو موضوع لازمه اصلی اجرای اقتصاد مقاومتی می باشد یکی پرهیز از اسراف و دیگری افزایش تولید داخلی است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی جلوی فشار تحریم های دشمنان این انقلاب را می گیرد و با اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی دیگر هیچ گونه تحریمی کارساز نخواهد بود چون با اجرای اقتصاد مقاومتی ملت ایران روی پای خود خواهند ایستاد .
مولوی سلامی بیان کرد: ما باید برای پویایی اقتصاد مقاومتی از تولیدات داخلی خودمان حمایت بکنیم و نیازهایمان را از تولید کنندگان داخلی تهیه نمائیم تا تولید داخلی مان ترقی نماید .
نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان ادامه داد: باید سرمایه گذاران کشورمان در داخل کشور سرمایه گذاری نمایند و همچنین باید از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در کشورمان دعوت کنیم و انها را ترغیب نمائیم تا در کشورمان سرمایه گذاری نمایند چون سرمایه گذاری بیشتر در داخل کشور تقویت اقتصادمان را در پی خواهد داشت .
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 50144

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/50144/لازمه-اصلی-اقتصاد-مقاومتی-افزایش-تولید-داخلی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir