کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انفجار سیلندر گاز در خاش 8 نفر را راهی بیمارستان کرد

2 فروردين 1393 ساعت 11:55

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش از انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد .


به گزارش عصر هامون، علیرضا سرگزی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما ، با ارائه ی جزئیاتی درباره ی این حادثه  گفت : این حادثه امروز صبح اتفاق افتاده است و علت آن نیز در دست بررسی است .

وی افزود : در این حادثه ۸ نفر از سه خانواده که یک خانواده نیز مهمان بوده اند،  مصدوم شدند که پس از تماس با فوریت های پزشکی ، تیم فوریت ها به سرعت به محل انفجار اعزام شد و افراد حادثه دیده به بیمارستان زاهدان اعزام شدند .

سرگزی با تکمیل این خبر بیان کرد  :  ” م – س ” ۷۰ درصد ، ” ب – س ” ۱۰ درصد ، ” ز – س ” ۵۵ درصد ، ” ف – ر “  ۱۵ درصد ، ” س – س ” ۱۰ درصد ، ” ع – س ” ۴۰ درصد  و  ” ه – ر ” ۱۰ درصد سوختگی داشتند که این مصدومین که حالشان بسیار وخیم بود توسط یک فروند بالگرد هوایی و همچنین ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان زاهدان انتقال یافتند .

وی تصریح کرد : یکی نفر از این افراد با هویت ” ا – م ” که دچار ۳۰ درصد سوختگی شده بود اما به دلیل اینکه باردار بود به اتاق عمل بیمارستان خاش انتقال یافت .

وی  : در این حادثه درب های ورودی منزل آتش گرفته و دیوارها نیز کاملا تخریب شده اند .

مسئول فوریت های پزشکی شهرستان خاش در پایان از همه ی مردم  خواست تا رعایت نکات ایمنی را جدی بگیرند و در صورت رخداد هرگونه حادثه با اورژانس ۱۱۵ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/7250


کد مطلب: 50288

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/50288/انفجار-سیلندر-گاز-خاش-8-نفر-راهی-بیمارستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir