کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش

توجه به مقوله های مدنظر رهبری کشور را در مقابل آسیبها بیمه می کند

7 فروردين 1393 ساعت 11:58

امام جمعه اهل تشیع شهرستان خاش بر عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و شعار امسال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی کشور تاکید کرد.


به گزارش عصر هامون، حجت الاسلام محمدحسین میری امام جمعه شهرستان خاش در خصوص شعار سال ۹۳ ، در گفت وگو با تفتان ما بیان کرد: توجه به فرمایشات رهبری بویژه در مقوله اقتصاد و فرهنگ کشور را در مقابل آسیبها بیمه می کند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی شان به مناسبت سال ۱۳۹۳ خورشیدی بر اقتصاد و فرهنگ تاکید و امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند.
وی بیان کرد : طبیعتا عمده توجه دولت در سال آینده باید به اجرای اقتصاد مقاومتی باشد تا بتوانیم در حوزه تولید و اشتغال و صادرات رفتار متناسب و اقدامهای عملی داشته باشیم.
حجت الاسلام میری تصریح کرد: برای تحقق شعار سال ۹۳ تلاش مشترک مسوولان و آحاد مردم ضروری است.
وی خاطرنشان کرد : ترویج و تعمیق فرهنگ را باید از خانواده ها آغاز کنیم، اکنون ما در خانواده ها مشکلات زیادی از جمله عدم تمایل جوانان به ازدواج روبرو هستیم و قطعا مشکلات اقتصادی در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده است.
امام جمعه خاش در پایان بااشاره به تاکیدات معظم له در پیام نوروزی شان اظهار داشت: هم در اقتصاد و هم در فرهنگ، کار بدون حضور مردم پیش نخواهد رفت و گروههای مختلف مردمی باید با اراده و عزم راسخ ملّی در این عرصه ها نقش آفرینی کنند.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 50432

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/50432/توجه-مقوله-های-مدنظر-رهبری-کشور-مقابل-آسیبها-بیمه-می-کند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir