کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلسه شورای آموزش و پرورش کنارک با حضور نماینده رئیس جمهور برگزار شد

27 فروردين 1393 ساعت 8:17

نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جدید با حضور نماینده رئیس جمهور،مسئولین،معتمدین و شورای شهر کنارک برگزار گردید.


به گزارش عصر هامون به نقل از طلوع کنارک، این جلسه با حضور اکبری نماینده رئیس جمهور، فرماندار کنارک (رئیس شورا )،رئیس آموزش و پرورش (دبیر شورا)،معاونین،اعضای شورای شهر و معتمدین در محل سالن اجتماعات اد اره آموزش و پرورش برگزار گردید.
اکبری نماینده محترم نهاد ریاست جمهوری با برشمردن جایگاه تعلیم و تربیت اظهار داشت: دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و اعضای هئیت دولت نگاه فرهنگی به مسائل دارند.
حسین زایی نیز در این جلسه با برشمردن مشکلات آموزش و پرورش اظهار داشت: باتوجه به خروجی زیاد نیرو از منطقه و سیستمی بودن نقل و انتقالات که اغلب دبیران شهرستانی درخواست انتقال به شهرستان محل زندگی خود رادارند،پیشنهاد می گردد نیروهای بومی مازاد جذب مراکز تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان گردند.
وی افزود:با توجه به قدیمی ساز بودن دبستان دستفرژ و تخریبی بودن آن،شایسته است تا خیرین مدرسه ساز بومی فعال شده و با همت این عزیزان شاهد ساخت مدرسه ای دیگر در شهرستان باشیم.
رئیس آموزش و پرورش کنارک با اشاره به لزوم راه اندازی مدارس نمونه دولتی،دخترانه و پسرانه در مقاطع مختلف افزود: خوشبختانه پیگیری های لازم در این زمینه صورت گرفته است.
آران رئیس شورای شهر کنارک نیز در این جلسه در خصوص کمبود دبیر متخصص و پایه مطالبی را در این جلسه ارائه داد.
ابوالحسن رئیسی نایب رئیس و مسئول کمیته فرهنگی شورای شهر نیز پیگیری حق نوار مرزی فرهنگیان در شهرهای مرزی را خواستار شد.
افشین ارشادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنارک نیز در این جلسه خواستار پژوهش در ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان شد و بیان کرد: توجه به مسائل فرهنگی و کوشیدن در جهت فراهم آوردن زمینه های رشد فرهنگی دانش آموزان از اولویت های مهم بشمار می آید.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 51209

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/51209/جلسه-شورای-آموزش-پرورش-کنارک-حضور-نماینده-رئیس-جمهور-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir