کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم چابهار

روستاهای شهرستان چابهار از راه ارتباطی نامناسب رنج می برند/ درخواست تعیین قیمت مناسب محصولات صیفی

26 فروردين 1393 ساعت 17:41

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت : پیگیری دولت در مرمت و احداث راه های ارتباطی ، مشکلات آب شرب و مصرفی و حمایت دولت در بخش صیفی جات در شهرستان چابهار از عمده تذکرات نماینده مردم چابهار خطاب به دولت بوده است.


به گزارش عصر هامون به نقل از چهاربهاران، یعقوب جدگال اظهار داشت : شهرستان چابهار به لحاظ کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی، معادن و باغات از قابلیت های کم نظیری برخوردار است ولی همچنان از راه های ارتباطی نامناسب رنج می برد .
وی افزود: در این راستا در مجلس طی دیدارهای متعددی که با وزارت راه انجام شده است مشکلات راه های ارتباطی روستاهای چابهار به مسئولین گوشزد شده است و هم تذکر آن به صورت مکتوب به دولت ارسال شده است.
نماینده مردم درمجلس بیان کرد: در حالی بسیاری از ساکنان روستاهای بخش دشتیاری شهرستان چابهار از ابتدایی ترین امکانات زندگی محرومند و هنوز مشکلات آب آشامیدنی و راه دسترسی مناسب ندارند .
جدگال در بخش کشاورزی به قابلیت بسیار استثنایی چابهار در کشت صیفی جات اشاره کرد و ادامه داد : در حالی که در اسفند ماه اکثر نقاط کشورمان در برف و سرما بسر می برند در شهرستان چابهار هندوانه و صیفی جات برداشت می کنند و این قابلیت می تواند منبع درآمد بسیار خوبی برای کشاورزان باشد.
وی حمایت دولت در بخش صیفی جات را از تذکرات کتبی دیگر به دولت عنوان کرد و تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی می بایست در یش بینی و برآورد نهاده ها ، ماشین آلات ، و وسایل و تجهیزات و اعتبارات مورد نیاز و پیگیری در جهت تأمین و توزیع به موقع آنها برای صیفی کاران اقدام کند.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی همکاری با مرکز مطالعات برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی در قیمت گذاری محصولات صیفی در دشتیاری را از دولت خواستار شد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 51212

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/51212/روستاهای-شهرستان-چابهار-راه-ارتباطی-نامناسب-رنج-می-برند-درخواست-تعیین-قیمت-مناسب-محصولات-صیفی

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir