کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش وزارت کشور به ادعاها درباره مرزبان ربوده شده

شبکه خبر , 28 فروردين 1393 ساعت 8:21

قائم مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور درباره ادعای سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره زنده بودن مرزبان ربوده شده و همکاری وی با گروهک جیش‌العدل واکنش نشان داد.


به گزارش عصر هامون، حسینعلی امیری گفت: تاکنون چنین چیزی نشنیده‌ام و باید به آقای حسینی گفت که ایشان این اطلاعات را با استناد به چه مدارکی مطرح می‌کنند.

حسینعلی امیریوی افزود: سامانه نظارتی نیروهای مسلح به حدی قوی است که هرکسی اجازه ورود به آن را ندارد و افرادی که وارد این ارگان می‌شوند، ازیکسری فیلترهای نظارتی می‌گذرند. همچنین در دوران خدمت نیز برآنها نظارت کافی اعمال می‌شود.



وی تاکید کرد:رسانه‌ها باید موضوعاتی که به مسائل امنیتی یا حیثیت افراد مربوط می‌شود، احتیاطات شرعی و قانونی را مد نظر قرار دهند.

سید حسین نقوی‌ حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره آخرین وضعیت پنجمین مرزبان ربوده شده به دست گروه جیش‌ العدل، گفت: ما قرائنی داریم که آقای دانایی‌زفردر قید حیات است.

وی افزود: اکنون این قرائن به سند وشواهد نزدیک شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درپاسخ به این پرسش که گفته می‌شود، دانایی‌فر به پاکستان پناهنده شده است، گفت:‌ ما قرائنی داریم که ایشان با جیش‌ العدل همکاری داشته که ممکن است این موضوع رد یا تایید شود.

سردار احمدی‌ مقدم، فرمانده نیروی انتظامی هم دراظهاراتی گفته بود: خبرجدیدی از وضعیت پنجمین مرزبان ایرانی ربوده شده نداریم.

پنج مرزبان ایرانی در 17 بهمن سال گذشته به دست گروه تروریستی جیش‌ العدل ربوده و به خاک پاکستان منتقل شدند که در تعطیلات نوروز اخباری مرتبط با کشته شدن دانایی‌ فر منتشر شد.

پس از آن با رایزنی‌های مقامات ایران چهار مرزبان آزاد شده و به خاک کشور بازگشتند، اما جیش العدل اعلام کرد که امکان انتقال جنازه دانایی‌ فر وجود ندارد.

انتهای پیام/ 4030


کد مطلب: 51386

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/51386/واکنش-وزارت-کشور-ادعاها-درباره-مرزبان-ربوده-شده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir