کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون:

ریشه اقدامات تروریستی استان باید خشکانده شود/ دستگاه قضایی با جدیت ترورهای اخیر را پیگیری می کند

7 ارديبهشت 1393 ساعت 9:24

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ریشه اتفاقات اخیر استان ناشی از فقر فرهنگی و توطئه های عوامل خارجی در استان است.


حجت الاسلام حمیدی در گفتگو با عصرهامون با محکوم کردن ترورهای ناجوانمردانه اخیر استان اظهار داشت: به هر جهت این گونه اقدامات تروریستی مورد توجه ویژه دستگاه قضایی است، و در برخورد با این افراد که مخل امنیت مردم و منطقه هستند با قدرت و بدون اهمال برخورد می شود.
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با جدیت اینگونه اقدامات وحدت شکن را تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کند. همانطور که شاهد هستیم، عوامل ترور دادستان در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند، این تروریست ها باید از سرنوشت این افراد عبرت بگیرند و دست از این شرارت ها بردارند.
وی با اشاره به عوامل پشت پرده اینگونه اقدامات تحریک آمیز گفت: استکبار جهانی و بدخواهان نظام برای تشدید اختلافات قومی و مذهبی در استان فعالیت می کنند و در صدد تفرقه بین شیعه و سنی هستند، باید ریشه اینگونه اقدامات تروریستی در منطقه خشکانده شود.
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: چنین اتفاقاتی عمداتاً ناشی از فقر فرهنگی و توطئه های عوامل خارجی در استان است.
حمیدی در پایان با برجسته شمردن نقش معتمدین منطقه در جلوگیری از بروز این حوادث اظهار داشت: علما، بزرگان و ریش سفیدان می توانند با توجیه جوانان و مردم از بروز چنین حوادث و اتفاقات ناگواری جلوگیری کنند.

انتهای پیام/7250


کد مطلب: 51866

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/51866/ریشه-اقدامات-تروریستی-استان-باید-خشکانده-شود-دستگاه-قضایی-جدیت-ترورهای-اخیر-پیگیری-می-کند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir