کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زائران ایرانی پرواز نجف - زاهدان بدلیل لغو پرواز با اتوبوس به ایران می آیند

9 ارديبهشت 1393 ساعت 9:28

پرواز نجف - زاهدان حامل زائران سیستان و بلوچستان به دلیل برگزاری انتخابات مجلس عراق و تدابیر شدید امنیتی، آسمان این کشور لغو شد.


مدیر روابط عمومی و سخنگوی فرودگاه های سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون اظهار داشت: پرواز نجف - زاهدان متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و حامل زائران این استان به دلیل تدابیر امنیتی کشور عراق لغو شده است.

حمید رضا پارسا ادامه داد: این پرواز که مقرر بود ساعت 17 و 45 دقیقه عصر سه شنبه وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شود لغو شده و تعداد 140 زائر این پرواز با اتوبوس و از طریق مرز زمینی وارد جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

وی گفت: زائران استان امروز از طریق مرز زمینی از کشور عراق وارد خاک جمهوری اسلامی ایران در شهر اهواز خواهند شد و از طریق پرواز ساعت 22 امشب وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شوند.

وی ادامه داد: به همین دلیل پرواز زاهدان - بغداد نیز که طبق برنامه می بایست ساعت 18 و 25 دقیقه امروز فرودگاه بین المللی زاهدان را به مقصد بغداد ترک می کرد نیز لغو و تاریخ مجدد اعزام زائران این پرواز از طریق سازمان حج و زیارت و یا مدیرت کاروان ها اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ 7250


کد مطلب: 52040

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/52040/زائران-ایرانی-پرواز-نجف-زاهدان-بدلیل-لغو-اتوبوس-ایران-می-آیند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir