کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمله مرگبار اشرار به خودروی عبوری/ قهرمان شمشیر بازی ایران در بلوچستان ربوده شد

12 ارديبهشت 1393 ساعت 17:17

چهار شنبه شب اشرار مسلح به خودروی "حامد صداقتی" شمشیرباز تیم ملی ایران حمله ور و با کشتن یکی از سرنشینان خودرو وی را به همراه دوستش گروگان و متواری شدند.


به گزارش عصر هامون،  سه جوان تهرانی (محمد علی غفاری، حامد صداقتی و مهدی حسینی) که با وسیله نقلیه شخصی از تهران به بندر چابهار سفر کرده بودند هنگام بازگشت از بندر چابهار در 60 کیلومتری شهرستان خاش در جنوب سیستان و بلوچستان خودروی آنها مورد اصابت بیش از 5 گلوله از ناحیه در و لاستیک جلو قرار گرفت که محمد علی غفاری به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و پا در این حادثه جان خود را از دست داد.
رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با تایید این خبر در گفت و گو با عصر هامون گفت: شامگاه چهارشنبه ساعت 19:30 در محور ایرانشهر - خاش یک خودروی پژو پارس مورد حمله اشرار قرار گرفت که در این حمله یک جوان 29 ساله تهرانی جان خود را از دست داد و دو سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران به گروگان گرفته شد.
سرهنگ محسن عطار اظهار داشت: متاسفانه از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو اطلاعی در دست نیست و در حال حاضر کارآگاهان انتظامی تحقیقات گسترده ای را به منظور ردیابی و اطلاع از سرنوشت دو سرنشین دیگر این خودرو آغاز کرده اند.
به گزارش عصر هامون، حامد صداقتی قهرمان شمشیر بازی ایران در اسلحه اپه و همچنین مهدی حسینی یکی از وکلای شاغل در استان تهران دو سرنشین دیگر این خودرو از شامگاه چهارشنبه توسط اشرار مسلح به گروگان گرفته شده اند و تا کنون اطلاعی از سرنوشت آنها در دست نیست.
شایان ذکر است پیکر محمد علی غفاری متولد سال 1364 و دارای مدرک فوق دیپلم که در این حادثه تروریستی در محور ایرانشهر-خاش توسط اشرار مسلح به قتل رسید شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان برای خاکسپاری به تهران منتقل شد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 52174

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/52174/حمله-مرگبار-اشرار-خودروی-عبوری-قهرمان-شمشیر-بازی-ایران-بلوچستان-ربوده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir