کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان خاش

صنعت کشاورزی به محقق شدن شعار سال کمک می کند

14 ارديبهشت 1393 ساعت 11:23

فرماندار شهرستان خاش گفت : صنعت کشاورزی به محقق شدن شعار سال کمک می کند .


به گزارش عصر هامون به نقل از تفتان ما، محمد اکبر چاکرزهی اظهار داشت : شهرستان خاش از ظرفیتها و یژگیهای کشاورزی برخوردار بوده و باید از نعمتهای ارزشمند آب، خاک و اقلیم متنوع به خوبی بهره بگیریم.
وی بیان کرد: وجود آمار بالای بیکاری و نبود اشتغال مناسب اهمیت اجرای طرحهای کشاورزی و دامی را در منطقه بالا برده و وظیفه ی مسئولان را نیز دشوارتر ساخته است.
چاکرزهی گفت: افزایش سطح زیرکشت محصولات زراعی و باغی و گسترش ایجاد طرحهای دامی، شیلاتی، پرورش زنبورعسل و مرغ بومی و صنایع جانبی سبب فراهم شدن زمینه اقتصاد پایدار و رفع معضلات بیکاری و ناهنجاریهای اجتماعی می شود.
فرماندار تصریح کرد: طرح های گلخانه ای نیز متناسب با آب و هوای منطقه باید ایجاد شود.
وی افزود : وجه به پتانسیل های بالای شهرستان خاش و افزایش سطح زیرکشت و تولید محصولات کشاورزی به رونق اقتصادی این شهرستان کمک می کند.
فرماندار خاش با اشاره به اینکه در دولت یازدهم زمینه های مناسب خدمت ،کار و تلاش و حمایت از سرمایه گذاران فراهم است، گفت: همه ی ارکان دولت تدبیر و امید تمام توان و ظرفیتهای خود را در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصاد بر مبنا و معیار توجه به استعدادهای مردمی و تولیدات داخلی به کارگرفته اند.
چاکرزهی در پایان اظهار داشت : دولت برای واگذاری اراضی به متقاضیان و اختصاص منابع آبی و دادن امکانات و تجهیزات کشاورزی ، دامی و صنایع جانبی اقدامات لازم حمایتی را انجام می دهد.
انتهای پیام/9031


کد مطلب: 52291

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/52291/صنعت-کشاورزی-محقق-شدن-شعار-سال-کمک-می-کند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir