تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۱
جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر عصر امروز همزمان با حضور 'هاشمی رفسنجانی' برای رونمایی از یک دستاورد هسته‌ای در دانشکده فیزیک این دانشگاه در مقابل این دانشکده تجمع کردند.
حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر با اعتراض برخی دانشجویان همراه شد+تصاویر
حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر با اعتراض برخی دانشجویان همراه شد+تصاویر
به گزارش عصر هامون، جمعی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر عصر امروز همزمان با حضور 'هاشمی رفسنجانی' برای رونمایی از یک دستاورد هسته‌ای در دانشکده فیزیک این دانشگاه در مقابل این دانشکده تجمع کردند.

شعار این دانشجویان این بود: دلواپس دستاورد شهید شهریاری در همین دانشگاه هستیم.

این گروه از دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردها و سر دادن شعارهای اعتراض خود را نسبت به حضور هاشمی برای رونمایی از یک دستاورد نیمه کاره هسته ای اعلام کردند. آنها در شعارهایی می گفتند؛ چرا برای مصرف داخلی در روز آغاز مذاکرات گام نهایی اقدام به افتتاح یک دستاورد نیمه کاره هسته‌ای کردید؟








                                                          

گفتنی است؛آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر امروز برای بازدید از یک دستاورد هسته‌ای پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیر کبیر، در این دانشگاه حضور یافت.

وی ضمن حضور در این دانشگاه، در آزمایشگاه گداخت هسته‌ای دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز حضور یافت و از دستگاه «توکامک البرز»، یکی از دستاوردهای پژوهشگران دانشکده انرژی و فیزیک دانشگاه صنعتی امیر کبیر بازدید کرد.

 
انتهای پیام/ 4030 https://www.asrehamoon.ir/vdceof8n.jh8wwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما