کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندارسراوان؛

با ایجاد کتابخانه ها سطح مطالعه را ارتقا دهیم

1 خرداد 1393 ساعت 10:07

فرماندار سراوان اظهار داشت: با ایجاد کتابخانه می‌توانیم به فضاهای فرهنگی اهمیت بیشتری بخشیده و سطح مطالعه را ارتقا دهیم.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از شستون،فرماندار شهرستان سراوان در جلسه انجمن کتابخانه ها و نهضت مفید در این شهرستان گفت: برای گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ایجاد کتابخانه، فرهنگ «خیرین کتابخانه‌ها» مانند خیرین مدرسه‌ساز باید در جامعه نهادینه شود.
وی گفت: اگر والدین و افراد بزرگتر خانواده به مطالعه علاقمند باشند، فرزندان آنها نیز، که همواره از اثرات طبیعی روابط عمیق عاطفی حاکم در خانواده های ایرانی برخوردار هستند، با کتاب، بیشتر و بهتر آشنا شده و به مطالعه و کتابخوانی، عادت می کنند.
فرماندار سراوان اظهار داشت: با ایجاد کتابخانه می‌توانیم به فضاهای فرهنگی اهمیت بیشتری بخشیده و سطح مطالعه را ارتقا دهیم.
این مسئول ادامه داد: پس از خانواده، دشوارترین وظیفه در اشاعه کتابخوانی در هر جامعه‌ای بر عهده مدارس و نظام آموزش و پرورش آن جامعه است. اگر دانش آموز در مدرسه با کتاب آشنا شده و لذت مطالعه، خودآموزی و افزایش معلومات عمومی را درک کند و به مطالعه خو بگیرد، در تمام دوران زندگی، از کتاب دست نمی‌کشد
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 53272

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/53272/ایجاد-کتابخانه-سطح-مطالعه-ارتقا-دهیم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir