کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهرستان چابهار؛

تبعیت از ولایت فقیه یگانه عامل پیروزی رزمندگان در آزاد سازی خرمشهر بود

4 خرداد 1393 ساعت 12:42

امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت:عامل مهم تبعیت از ولایت فقیه باعث و بانی اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه حق بر علیه باطل بودند بخصوص فتح خرمشهر بود.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از چهاربهاران،حجت الاسلام و المسلمین قاسمی زاده گفت: ایران اسلامی سرشار از وجود مردانی پایمرد، رشید و فداکار است، مردان و زنانی که با جانفشانی و دلاوری حماسه آفریدند.
وی فتح خرمشهر را حاصل پیروزی اراده و ایمان بر دنیای مادی غرب دانست و اظهار داشت: فتح خرمشهر به دست برتر نیروی ایمان و اراده و مهمتر از همه اطاعت از ولایت فقیه صورت گرفت.
امام جمعه موقت شهرستان چابهار با تاکید بر تکریم مقام شامخ شهیدان و امام شهیدان تصریح کرد: ملت ایران در سایه وحدت و یکدلی آحاد مدافعان میهن اسلامی ودر سایه مقام عظمای ولایت چون کوه در برابر همه دسیسه ها و زیاده خواهان همچون گذشته ایستاده تا حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای آن از تجاوز دشمنان مصون بماند.
قاسمی زاده بیان کرد: البته فتح خرمشهر برای دشمن پیشانی مبارزه با جمهوری اسلامی بود صدام با گرفتن خرمشهر خودش را فاتح می دانست و با باز پس گیری رزمندگان اسلام شکست صدام تنها نبود شکست جبهه استکبار به فرماندهی آمریکا و شیطان بزرگ بود.
وی افزود: در قرآن آمده انسان وظیفه دارد روزهای خدا را گرامی دارد همانطور که میدانیم این پیروزی حق بر باطل و کفر بود پس ما با یادآوری پیروزی ایمان بر کفر را ثابت کردیم و تاثیرات آن تقویت ایمان تقویت وظیفه ملی و اراده بود.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 53467

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/53467/تبعیت-ولایت-فقیه-یگانه-عامل-پیروزی-رزمندگان-آزاد-سازی-خرمشهر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir