کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل بنیاد شهید استان؛

به جانبازان ۱۵ درصد تسهیلات بانکی ویژه پرداخت می شود

7 خرداد 1393 ساعت 10:59

مدیر کل بنیاد شهید استان گفت : همانند سال گذشته که با پرداخت یک فقره وام مسکن به جانبازان 20درصد موافقت شد، امسال نیز با موافقت بانک و مسئولین مربوطه، جانبازان 15درصد نیر می توانند از این تسهیلات ویژه استفاده کنند که یکی از در خواست های دیرینه ی این عزیزان بوده است .


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از تفتان ما،محمود غلامی مدیر کل بنیاد شهید استان و رئیس کمیته ایثارگران و آزادسازی خرمشهر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان آزاد سازی خرمشهر هدف از این دیدار را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه مسئولین به این امر مهم و دیدار با این خانواده های عزیز دانست .
وی با اشاره به اجرای طرح سپاس ،افزود: از دیگر برنامه های سوم خرداد برگزاری یادواره های شهدا، جلسات کارگروه های ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در این ایام است.
غلامی بیان کرد: همانند سال گذشته که با پرداخت یک فقره وام مسکن به جانبازان ۲۰درصد موافقت شد، امسال نیز با موافقت بانک و مسئولین مربوطه، جانبازان ۱۵درصد نیز می توانند از این تسهیلات ویژه استفاده کنند که یکی از در خواست های دیرینه ی این عزیزان بوده است .
وی با اشاره به برکات شهدا در زندگی ما اظهار داشت: پربار است که در جمع خانواده های شهداء و جانبازان حاضر می شویم و با انگیزه ی مضاعف در راه خدمت به کشور قدم برمی داریم.
مدیر کل بنیاد شهید استان و رئیس کمیته ایثارگران و آزادسازی خرمشهر ، خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان را اقدامی فرهنگی و ارزشمند خواند و خاطر نشان کرد : خانوادهای معظم شهدا و جانبازان بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهداء اشاعه ارزش های ایثار و پایداری در جامعه است.
محمد اکبر چاکر زهی فرماندار خاش نیز در ادامه با اشاره به این که آرامش امروز نظام و مردم کشور ما مرهون جانفشانی های نسل انقلاب در دوران دفاع مقدس و راهبرد های آزای بخش امام راحل (ره) است، عنوان داشت: نسل امروز باید بداند که نسل گذشته این کشور با نثار خون خود از خاک میهن در مقابل تمام دنیا نه یک کشور ایستادگی کردند.
وی افزود : هوشیاری ،ایمان و ولایت مداری شهدا در حفظ میهن اسلامی وصف ناپذیر است و تکریم شهدا و خانواده های ایشان باید سرلوحه نسل امروز و همه عرصه های زندگی ما قرار بگیرد .
چاکرزهی در پایان با اشاره به حماسه سوم خرداد بیان کرد: آزاد سازی خرمشهر سر لوحه افتخارات ملی و دفاع مقدس کشور قراردارد و در راستای ارتقای روحیه ی مقاومت و وحدت ملی در مقابل استکبار جهانی در بین نسل جوان باید سرلوحه اصلی را اجرای برنامه های سوم خرداد قرار دهیم.
گفتنی است در پایان از جانبازان و خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 53609

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/53609/جانبازان-۱۵-درصد-تسهیلات-بانکی-ویژه-پرداخت-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir