کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار خاش؛

اساتید دانشگاه ها به محقق شدن شعار سال کمک کنند

8 خرداد 1393 ساعت 9:50

فرماندار خاش گفت :‌ اساتید دانشگاه ها در تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی کمک کنند .


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از تفتان ما،محمد اکبر چاکرزهی در دیدار با اساتید دانشگاه های سطح شهرستان خاش هدف از این دیدار را استفاده از تجربه و توان فکری اساتید دانشگاه های شهرستان بیان کرد و اظهار داشت : به منظور ارتقاء مباحث مربوط به امنیت ، مسائل اجتماعی و توسعه بیش از پیش شهرستان تعامل بین دانشگاه و فرمانداری از ضروریات است.
وی تصریح کرد : اساتید دانشگاه و روشنفکران و نخبگان شهرستان در تمامی زمینه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و امنیتی اقتصادی می تواند نقش مهمی ایفاء کنند و در ارتباطی دو سویه با دانشجویان و مسئولین سیاسی و اجرائی به ارتقاء این مسائل کمک نماید.
گفتنی است در پایان این جلسه اساتید دانشگاه با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود ، آمادگی خود را جهت همگامی با فرمانداری در راستای توسعه فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی اعلام داشتند .
 برگزاری منظم و مستمر جلسات فرماندار با دانشگاهیان ، ارائه طرح های پژوهشی پیرامون گردشگری تفتان و سایر مناطق ، برنامه ریزی جهت نشست های مشترک دانشگاهیان با اقوام و طوایف پیرامون مسائل اجتماعی و تشکیل کمسیون های تخصصی با محوریت های فرهنگی ، اجتماعی و اتصادی از مصوبات این جلسه بود.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 53694

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/53694/اساتید-دانشگاه-محقق-شدن-شعار-سال-کمک-کنند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir