تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۹
در زمان حاضر ۵.۴ درصد اعتبارات تملک دارایی استان به شهرستان زابل اختصاص یافته است که تا پایان سال افزایش خواهد یافت.
از تجهیز فرودگاه زابل تا نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر زابل از جمله اولویتهای بودجه 93
از تجهیز فرودگاه زابل تا نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر زابل از جمله اولویتهای بودجه 93
به گزارش سرویس اقتصادی عصر هامون به نقل از اوشیدا،در جلسه کمیته برنامه ریزی که در سالن اجتماعات فرمانداری زابل برگزار شد،هوشنگ ناظری فرماندار ویژه زابل گفت: تجهیز فرودگاه زابل بویژه از حیث مرزی بودن و دوری از پایتخت و مراکز مهم کشور نیازمند اعتبار ویژه است.
وی افزود: نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر زابل از دیگر مواردی است که باید در بودجه ۹۳ دیده شود.
فرماندار ویژه زابل با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی زابل به سبب خشکسالی های گذشته و بی آبی هامون،به سوق دادن اعتبارات به سمت اشتغال در منطقه تاکید کرد و گفت: این شهرستان به لحاظ فقدان شبکه فاضلاب و فضای شهری نامناسب نیازمند توجه بیشتر و تخصیص اعتبار لازم است.
عرب مدیر کل برنامه و بودجه استانداری سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: اعتبارات امسال استان با رویکرد عادلانه و بر اساس شاخص های توسعه ای توزیع خواهد شد.
وی افزود: 5.4 درصد اعتبارات تملک دارایی از اعتبارات استانی سیستان و بلوچستان به شهرستان زابل اختصاص یافت که این رقم با رشد ۱۷۶ درصدی به ۴۹۰ میلیارد ریال در سال جاری افزایش می یابد.
وی گفت: افزایش اعتبارات عمرانی زابل در حالیست که به سبب محدودیت منابع ملی در سال ۹۳ اعتبارات عمرانی اختصاص یافته به استان سیستان و بلوچستان نیز نسبت به سال گذشته دست کم سه هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال کاهش دارد.
مدیر کل برنامه و بودجه استان ادامه داد: در زمان حاضر ۵.۴ درصد اعتبارات تملک دارایی استان به شهرستان زابل اختصاص یافته است که تا پایان سال افزایش خواهد یافت.
وی عنوان کرد: عدالت در توزیع و تخصیص بودجه لازم دغدغه اصلی تمام مسوولان کشوری و استانی است.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdch-6nm.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما